recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV3PLUS dækket.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV3PLUS dækket.

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 17:56
Med logo for stilling og valgt kanal, ville det rart og særdeles plasmavenligt, hvis logoerne skiftede plads med jævne mellemrum.
Silver Hd yder denne service, og logoet er så anonymt, at man ofte skal lede for at finde det.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 520
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 18:30

Hvad er mailen til 3+?

 
Jeg har sendt en mail til dem engang, men jeg fik ikke engang en bekræftelse...
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Hvad er mailen til 3+?

 
Jeg har sendt en mail til dem engang, men jeg fik ikke engang en bekræftelse...
.
se deres hjemmeside ok scrol helt ned på siden, her står det.
man kan også sende mail til sporten på 3+
jeg har nu vidersendt mit mail til samtlige personer, på Onside.dk
 


Redigeret af taj59 - 19-Maj-2011 kl. 09:09
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

os der har plasma tv, risikerer at logoerne brænder sig fast (Burn in), og vi ved sgu da godt hvilken kanal vi ser fodbold på, og jeg vil gerne høre om det er noget i vil gøre noget ved ??
 
Nu må du ikke tage det personligt, men hvorfor skal folk partout tale/skrive grimt når man vil beklage sig over ét eller andet? Det kan vel godt lade sig gøre at meddele Viasat at man er utilfreds, uden at skrive "vi ved sgu da godt...". Og så linke til en tråd hvor trådstarter kalder Viasat for Viaskvat. Det er altså ikke nogen særligt god måde at komme i dialog med nogen som helst på. Hvorfor er det at så snart man henvender sig til et stort firma, så synes man det er i orden at bruge et helt andet sprogbrug end man ville have gjort hvis man henvendte sig til en person? Det er jo en person der sidder i den anden ende og skal forholde sig til om jeres forespørgsel er seriøs, eller om det bare er endnu en brokrøv der synes alting skulle være gratis og så ville det iøvrigt stadig være for dyrt.
 
Da 3Puls begyndte at sende, var der meget (velbegrundet!) brok over bitraten. Jeg var i den forbindelse lidt i dialog med Viasat's kundeservice-chef. Først da jeg og Recordere.dk gik ind i en saglig dialog med dem, skete der rent faktisk noget i sagen, og der blev skruet (lidt!) op for bitraten. Indtil da var brokke-mails'ne groft sagt bare blevet kasseret, og jeg forstår det godt - jeg fik nogle citater fra ham fra nogle af de mails der kom ind. Nu er det noget mindre slemt at skrive "sgu" end at kalde folk ludere og dét der er værre, men helt generelt... Hvis Viasat skal tage en klage seriøst, så skriv en pæn og høflig klage hvor man forklarer hvad der er problemet. Det hjælper ikke at lægge ud med at kalde dem for "skvat".
 
Jeg skal ikke gøre mig selv hellig, jeg kan absolut også godt lade en finke ryge af fadet ind imellem, men i en "officiel" klage som man forventer skal tages seriøst, er det bare ikke særligt smart. 
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

os der har plasma tv, risikerer at logoerne brænder sig fast (Burn in), og vi ved sgu da godt hvilken kanal vi ser fodbold på, og jeg vil gerne høre om det er noget i vil gøre noget ved ??
 
Nu må du ikke tage det personligt, men hvorfor skal folk partout tale/skrive grimt når man vil beklage sig over ét eller andet? Det kan vel godt lade sig gøre at meddele Viasat at man er utilfreds, uden at skrive "vi ved sgu da godt...". Og så linke til en tråd hvor trådstarter kalder Viasat for Viaskvat. Det er altså ikke nogen særligt god måde at komme i dialog med nogen som helst på. Hvorfor er det at så snart man henvender sig til et stort firma, så synes man det er i orden at bruge et helt andet sprogbrug end man ville have gjort hvis man henvendte sig til en person? Det er jo en person der sidder i den anden ende og skal forholde sig til om jeres forespørgsel er seriøs, eller om det bare er endnu en brokrøv der synes alting skulle være gratis og så ville det iøvrigt stadig være for dyrt.
 
Da 3Puls begyndte at sende, var der meget (velbegrundet!) brok over bitraten. Jeg var i den forbindelse lidt i dialog med Viasat's kundeservice-chef. Først da jeg og Recordere.dk gik ind i en saglig dialog med dem, skete der rent faktisk noget i sagen, og der blev skruet (lidt!) op for bitraten. Indtil da var brokke-mails'ne groft sagt bare blevet kasseret, og jeg forstår det godt - jeg fik nogle citater fra ham fra nogle af de mails der kom ind. Nu er det noget mindre slemt at skrive "sgu" end at kalde folk ludere og dét der er værre, men helt generelt... Hvis Viasat skal tage en klage seriøst, så skriv en pæn og høflig klage hvor man forklarer hvad der er problemet. Det hjælper ikke at lægge ud med at kalde dem for "skvat".
 
Jeg skal ikke gøre mig selv hellig, jeg kan absolut også godt lade en finke ryge af fadet ind imellem, men i en "officiel" klage som man forventer skal tages seriøst, er det bare ikke særligt smart. 
.
det kan da godt vær at trådstarter skriver sådan her: Som vaske ægte fodbold fan så jeg FCM BIF her til aften på viaskavts TV3PLUS.
og at jeg selv skriver: vi ved sgu da godt hvilken kanal vi ser fodbold på,
men det gør da ikke mindre relevant, vel 4 poster et i hvert hjøne syntes du selv at det er iordenQuestionQuestion 
Otto fra Tape ConnectionQuestion


Redigeret af taj59 - 19-Maj-2011 kl. 12:08
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2011 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

.
det kan da godt vær at trådstarter skriver sådan her: Som vaske ægte fodbold fan så jeg FCM BIF her til aften på viaskavts TV3PLUS.
og at jeg selv skriver: vi ved sgu da godt hvilken kanal vi ser fodbold på,
men det gør da ikke mindre relevant, vel 4 poster et i hvert hjøne syntes du selv at det er iordenQuestionQuestion 
Otto fra Tape ConnectionQuestion
 
Nej, jeg synes ikke det er i orden, og jeg har vist heller ikke givet udtryk for at jeg synes det er i orden. Men jeg prøver bare på at sige at hvis der skal gøres noget ved det, så skal man starte med at formulere sin klage ordentligt, i stedet for at bruge øgenavne overfor dén man forsøger at klage til.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu