recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV3Puls - Ringe kvalitet!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV3Puls - Ringe kvalitet!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zola25 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Emne: TV3Puls - Ringe kvalitet!!
    Sendt: 29-Marts-2009 kl. 17:49

Jeg kan se i YouSee-tråden, at der brokkes en del over kvaliteten på TV3Puls og jeg kan helt tilslutte mig selvom jeg har Zaptor. Havde glædet mig til, at se både Fodbold og især F1 premieren, men det stod simpelthen skammeligt ringe og havde jeg haft adgang til RTL så var det nok sidste gang jeg havde behov for den kanal. (..og lad os dog få RTL tilbage! Man kan jo f.eks fjerne en af de talrige kanaler som taler eksotiske sprog de færreste af os kan tale med på..bare en tanke)

Det er jo ikke just fordi de andre Viasat-kanaler står fremragende så jeg må håbe, at Stofa og Århus Antenneforening, på mine vegne (og for mine penge ikke mindst!!), snart begynder, at stille krav. Det er da i sandhed sørgerligt, at en sprit-ny TV-Kanal rangerer som bland de absolut ringste mht kvalitet????

Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 18:27
Enig!
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
PPD77 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-August-2007
Point: 257
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2009 kl. 23:12
3Puls står fint på Zaptor her i Kolding...
Til top
mhårhus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2006
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2009 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af Zola25 Zola25 skrev:

Jeg kan se i YouSee-tråden, at der brokkes en del over kvaliteten på TV3Puls og jeg kan helt tilslutte mig selvom jeg har Zaptor. Havde glædet mig til, at se både Fodbold og især F1 premieren, men det stod simpelthen skammeligt ringe og havde jeg haft adgang til RTL så var det nok sidste gang jeg havde behov for den kanal. (..og lad os dog få RTL tilbage! Man kan jo f.eks fjerne en af de talrige kanaler som taler eksotiske sprog de færreste af os kan tale med på..bare en tanke)

Det er jo ikke just fordi de andre Viasat-kanaler står fremragende så jeg må håbe, at Stofa og Århus Antenneforening, på mine vegne (og for mine penge ikke mindst!!), snart begynder, at stille krav. Det er da i sandhed sørgerligt, at en sprit-ny TV-Kanal rangerer som bland de absolut ringste mht kvalitet????

RTL er da kommet tilbage på Zaptor i Århus.

Det skete for over ½ år siden.

Til top
orts Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2009
Point: 134
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2009 kl. 21:18
Jeg kan ikke se der skulle være nogle problemer her, og jeg var absolut ikke utilfreds hverken under lørdagens landskamp, eller under Formel1 søndag morgen.

Til top
airfrede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2007
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2009 kl. 21:29

Jeg sad og så landskampen i lørdags, og billedet viste at mine forældre havde ret med deres udsagn for mange år siden. Man ser faktisk firkanter hvis man stirrer for meget på fjernsynet

Ej det var ikke særlig flot, rent billedmæssigt, men det er jo TV3 Puls´s skyld.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu