|
Tvangs-tænde Philips hue |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mortenjsc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-April-2022 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2022 kl. 11:08 |
Andre der har problemer med at “tvangs-tænde” Philips hue pærer på de alm kontakter?
De første 6 pærer jeg installerede kan jeg godt tænde på de alm kontakter, men de 4 seneste jeg har installeret kan jeg ikke. Nogen gode bud på løsninger? :-)
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv at se i HUE app'en hvad indstillingen for lyskilden ved strømafbrydelse er sat til
|
|
![]() |
|
Mortenjsc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-April-2022 Status: Offline Point: 4 |
de står alle til “Forbliver slukket eller tænder igen” - både dem der kan tvangs-tændes og dem der ikke kan…
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19578 |
Hvad kan du ændre det til?
Klaus
|
|
![]() |
|
ikke rigtig noget synes jeg :-/ ?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Kan du vælger noget i stil med
![]() Redigeret af T-Duck - 14-April-2022 kl. 21:04 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |