|
Tv-bord - den lette løsning |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er det noget i denne stil du tænker på med en dybde på 37cm:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S29852565/ (og jeg mente selvfølgelig også "faktum" og ikke "korpus" i mit spørgsmål ovenfor) |
||
![]() |
||
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
|
Tak for svarene!
Jeg har bare et stereo setup og min effekt (der er det dybeste jeg har er 39,5 cm inklusiv nogle lidt lange bananstik, så jeg håber lågerne ikke tager 18 mm eller sådan noget. Ellers kan jeg bare skifte stikkene til noget mindre.
Jeg vil helst have den op på væggen og hænge så hvis du har mulighed for det vil du så måle dybden på rummet bag bagpladen? |
||
![]() |
||
Voigt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
|
Rummet bag bagpladen er 19.mm.
Rummet bag lågerne er 40.cm og evt knapper kan godt stikke lidt ud ved lågen da der er en udskæring som giver ekstra plads (18.mm) hvis det lige passer til reciveren. ![]() Redigeret af Voigt - 15-Marts-2013 kl. 14:55 |
||
![]() |
||
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
|
Tusind tak for billedet og målene!
19mm bag bagpladen er jo kun nok til kabler. Jeg havde tænkt jeg skulle have alt strøm om bagved så jeg slap for at have det til at flyde rundt på en hylde, eller synligt under møblet. Ser alligevel ud til jeg ikke slipper for at lave noget selv :( Det er sgu ikke så let at være doven! God ide at bruge køkken indretning da det i hvert fald er dybt nok. Der kan man vel også skære en bagplade til og ordne med lidt magneter og vinkler så man får lavet et rum bag bagpladen der er let tilgængeligt.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Nej, de er ikke dybe nok. Det er de her jeg mener.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Er der også nogen i en højere udgave, så man kan ha' en hylde? Dit eksempel er ihvertfald meget billigt for en samlet reol med f.eks. 3 skabe i rap, der bare skal samles og skrues sammen til én enhed
![]() |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Ja, hvis du trykker på linket igen, så kan du vælge mål ovre i højre side. Den er i to højder.
|
||
![]() |
||
Micras19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2010 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 55 |
|
Måske det her var noget. Minder om ovenstående. Her er der 5 cm bag bagbeklædningen som er aftagelig.
http://bolighusetringkoebing.dk/upload_dir/shop/mistral_av_reoler.pdf |
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
http://jyllands-posten.dk/bolig/article4270108.ece Ved godt at artiklen efterhånden er nogle år gammel, men mon ikke det meget vel stadigvæk er sådan idag?! Til opretter. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50178393/ Hvad med denne type? Det har jeg selv benyttet, har så fjernet de to nederste små låger i midten, samt en hylde. Her er så plads til en receiver. Skar desuden en smule af bagpartiet og så var det kørende ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
Den kan ikke rumme en "voksen surroundreciever" i dybden, da den kun er 41 cm. Min egen SR er 46 cm + kabler |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |