|
Tv-bord - den lette løsning |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du kan i øvrigt også skifte mellem alle de forskellige låger de tilbyder og i højre side. Man kan også købe dem uden låger, og så er de selvfølgelig også lidt billigere.
Men som sagt. Køb inden 10. april, for der går de ud af sortiment. Og den 16. kommer der så en ny køkkenserie. Det kan dog nemt være man kan købe lige så fede moduler der, men det er jo ikke til at vide. |
|||
![]() |
|||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
||
Som jeg skrev 'Skar desuden en smule af bagpartiet og så var det kørende ![]() Ellers kunne min egen heller ikke være der.
|
|||
![]() |
|||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
||
Ikke læst artiklen, men taler af erfaring at deres finish og generelle løsninger er meget under konkurrenternes. |
|||
![]() |
|||
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
||
37 cm indvendig dybde er desværre for lidt, ellers havde det helt sikkert været en mulighed!
Jeg kommer sandsynligvis til at købe dem. Med lidt fingerfærdigheder kan man sikkert flyttebagbeklædningen lidt frem i skabet og få det rum bagved som jeg ønsker. Dybden er også tilpas og så er jeg helt sikkert forberedt på hvad som helst jeg kan finde på at putte i den i fremtiden. Tusinid tak for alle de gode råd!
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |