|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 22:17 |
|
Hej,
Jeg synes egentlig rigtig godt om dette da det dækker alle mine behov:
...men som så meget andet, så skal sådan noget ses "in real life" inden der bestilles. Deres showroom ligger ligesom i øst og jeg bor i vest. Er man så heldig, at der er nogen herinde der har købt en sådan møbel, og kan fortælle lidt om lakeringen. Sorte møbler er jo ikke bare sorte, de er højglas, mat-glatte, har struktur eller er bare en folie.
|
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
|
Umiddelbart står der at bordet er pulvermalet - hvilket sandsynligvis giver en mat overflade.
|
||
![]() |
||
beddemiz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
![]() |
|
Pulvermaling kan kun påføres metal og kan også have forholdsvis høj glans.
|
||
![]() |
||
okaare ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
|
Ja, det er stilrent og elegant, men hvad med fjernbetjeningen af eksempelvis satboksen DVD afspilleren etc, vil det trådløse signal kunne gå gennem lågen, og i øvrigt kan man ikke se i hvilken mode, de forskellige eksterne, tilsluttede enheder befinder sig i, uden lågen er åbnet.
Redigeret af okaare - 25-Oktober-2010 kl. 15:55 |
||
![]() |
||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
Remoten kan ikke bruges gennem lågerne på dette møbel, og derfor agter jeg kun at have låger henholdsvis til højre og venstre i møblet og lade midten være uden låge. Centeren kan ligge øverst i midten og BD afspilleren nedenunder. Recieveren kan komme bag låge, da jeg alligevel bruger Bravia Sync via TV til at styre alle 3 enheder. Til sidst og det allervigtigste er, at HD-optageren kan komme bag den anden låge da denne maskines blæser støjer en del, og så trækker jeg en IR extender fra det lukkede rum bagom til den åbne midte og kan diskret placere den langs siden der.
|
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
![]() |
|
... og pulverlakering kan også udføres på MDF plade
|
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
Morten812 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Skal der stå en seriøs forstærker i sådan en, kan det komme til at knibe med dybden.
|
||
Panasonic TX-P50V20
DALI IKON 8,SUB,VOKAL 2,ON WAll ( 7:1 ) Denon AVC-A1HDA Upgrade Denon DVD2500BT Cambridge 650DB Denon DVD-2900 Pionerr CLD-D925 |
||
![]() |
||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|
Overvejer om man skulle tegne et bord med indbygget lift til ens TV.
Kommer godt nok til at blive dybt....men så kan jeg have et rammelærred istedet for Tab-tension. Prisen bliver nok nogenlunde den samme ialt.
|
||
![]() |
||
crypternical ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
|
Hvis du søger et tv bord hvor du kan bruge remoten med lukkede dører syntes jeg du skulle tage et kig på Skovby møbler de er mega nice og har remote link inde i møblet.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har siden august prøvet disse butikker og onlinesteder UDEN HELD:
Biva og Jysk giver jeg IKKE en chance. Man kan godt sige de steder hvor man kan erhverve sig Clic og Navertrack reoler, at de løser mange af mine problemer, men prisen overstiger 10K i disse tilfælde. Redigeret af goAMinD - 26-Oktober-2010 kl. 19:00 |
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
crypternical ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
|
Jeg har lige et link mere som jeg syntes du skal prøve, deres mindste møbel er dog ( B-H-D ) 52,7 x 36,1 x 45 så det er 1mm for meget Med Venlig Hilsen
Crypten
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |