recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tvbord.dk - nogen der har købt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettvbord.dk - nogen der har købt?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Emne: tvbord.dk - nogen der har købt?
    Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 22:17
Hej,

Jeg synes egentlig rigtig godt om dette da det dækker alle mine behov:

...men som så meget andet, så skal sådan noget ses "in real life" inden der bestilles. Deres showroom ligger ligesom i øst og jeg bor i vest. Er man så heldig, at der er nogen herinde der har købt en sådan møbel, og kan fortælle lidt om lakeringen. Sorte møbler er jo ikke bare sorte, de er højglas, mat-glatte, har struktur eller er bare en folie.
Blu-ray
Film
Til top
amnesia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2009
Point: 153
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 07:54
Umiddelbart står der at bordet er pulvermalet - hvilket sandsynligvis giver en mat overflade.
Til top
beddemiz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-December-2009
Sted: Danmark
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af amnesia amnesia skrev:

Umiddelbart står der at bordet er pulvermalet - hvilket sandsynligvis giver en mat overflade.

Pulvermaling kan kun påføres metal og kan også have forholdsvis høj glans.
Til top
okaare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 15:54
Ja, det er stilrent og elegant, men hvad med fjernbetjeningen af eksempelvis satboksen DVD afspilleren etc, vil det trådløse signal kunne gå gennem lågen, og i øvrigt kan man ikke se i hvilken mode, de forskellige eksterne, tilsluttede enheder befinder sig i, uden lågen er åbnet.

Redigeret af okaare - 25-Oktober-2010 kl. 15:55
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 21:55
Remoten kan ikke bruges gennem lågerne på dette møbel, og derfor agter jeg kun at have låger henholdsvis til højre og venstre i møblet og lade midten være uden låge. Centeren kan ligge øverst i midten og BD afspilleren nedenunder. Recieveren kan komme bag låge, da jeg alligevel bruger Bravia Sync via TV til at styre alle 3 enheder. Til sidst og det allervigtigste er, at HD-optageren kan komme bag den anden låge da denne maskines blæser støjer en del, og så trækker jeg en IR extender fra det lukkede rum bagom til den åbne midte og kan diskret placere den langs siden der.
Blu-ray
Film
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 21:56
... og pulverlakering kan også udføres på MDF plade
Blu-ray
Film
Til top
Morten812 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Marts-2010
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 14:47
Skal der stå en seriøs forstærker i sådan en, kan det komme til at knibe med dybden.
Panasonic TX-P50V20
DALI IKON 8,SUB,VOKAL 2,ON WAll ( 7:1 )
Denon AVC-A1HDA Upgrade
Denon DVD2500BT
Cambridge 650DB
Denon DVD-2900
Pionerr CLD-D925

Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 15:25
Overvejer om man skulle tegne et bord med indbygget lift til ens TV.

Kommer godt nok til at blive dybt....men så kan jeg have et rammelærred istedet for Tab-tension. Prisen bliver nok nogenlunde den samme ialt.
Til top
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2010
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af goAMinD goAMinD skrev:

Remoten kan ikke bruges gennem lågerne på dette møbel, og derfor agter jeg kun at have låger henholdsvis til højre og venstre i møblet og lade midten være uden låge. Centeren kan ligge øverst i midten og BD afspilleren nedenunder. Recieveren kan komme bag låge, da jeg alligevel bruger Bravia Sync via TV til at styre alle 3 enheder. Til sidst og det allervigtigste er, at HD-optageren kan komme bag den anden låge da denne maskines blæser støjer en del, og så trækker jeg en IR extender fra det lukkede rum bagom til den åbne midte og kan diskret placere den langs siden der.

Hvis du søger et tv bord hvor du kan bruge remoten med lukkede dører syntes jeg du skulle tage et kig på Skovby møbler de er mega nice og har remote link inde i møblet.

Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af Morten812 Morten812 skrev:

Skal der stå en seriøs forstærker i sådan en, kan det komme til at knibe med dybden.
Heldigvis er jeg en af dem, der netop ikke har behov for 50+cm dybe og 40+kg tunge forstærker. Jeg har et meget tilfredsstillende Sony setup (DN1000+BDP-S470), som minimum skal have 40 i dybden.
Blu-ray
Film
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:

Oprindeligt skrevet af goAMinD goAMinD skrev:

Hvis du søger et tv bord hvor du kan bruge remoten med lukkede dører syntes jeg du skulle tage et kig på Skovby møbler de er mega nice og har remote link inde i møblet.

Ja, kender Skovby, og deres integrerede link er nice, endda vil jeg sige de forstår sig på at løse de flestes behov for møbel til hifi og TV, men... der er altid et men :)...... Jeg skal have et møbel der hænger på væggen, og må ikke overgå højden af den fra TVBord's side. Jeg vil ikke have Mistral eller Montana heller selvom der er gode muligheder i dem.
Min problemstilling:
  • skal væghænges
  • max udvendig højdemål 36cm (helst nærmere 30cm)
  • max bredde 160cm
  • 1 enhed SKAL bag låge eller glaslåge og kunne betjenes lukket
  • der skal være kabelgennemføring i bund og top
  • der skal helst være varmeudledning
  • det skal være matsort (kan ikke fordrage højglans)
  • designet helst minimalistisk
  • prisen max. 5K

Jeg har siden august prøvet disse butikker og onlinesteder UDEN HELD:

• Ide-møbler (Åbenrå, Vejle, Odense)
  • Hebru/Smag&Behag (Rødekro)
  • Bolia Outlet (Kolding)
  • Ilva (Kolding)
  • Bo-Concept (Odense, Vejle)
  • Mega Møbler (Odense)
  • Daells Bolighus (Odense)
  • Indbo møbler (Kolding, Haderslev)
  • Danbo møbler (Kolding)
  • Garant møbel (Haderslev)
  • An-bo møbler Online (København)
  • dba.dk
  • qxl.dk
  • ebay.de
  • Diverse butikker i Flensborg

Biva og Jysk giver jeg IKKE en chance. Man kan godt sige de steder hvor man kan erhverve sig Clic og Navertrack reoler, at de løser mange af mine problemer, men prisen overstiger 10K i disse tilfælde.

Redigeret af goAMinD - 26-Oktober-2010 kl. 19:00
Blu-ray
Film
Til top
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2010
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2010 kl. 16:38

Jeg har lige et link mere som jeg syntes du skal prøve, deres mindste møbel er dog                        ( B-H-D ) 52,7 x 36,1 x 45 så det er 1mm for meget Pinch men ellers nogle ret fede møbler de har. Jeg har selv brugt mega lang tid på at finde de møbler jeg har så kenner dit problem.

Med Venlig Hilsen

Crypten
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu