|
Tvbord sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2014 kl. 22:30 |
Har købt nyt tvbord, og sælger derfor det gamle jeg har.
Bordet er købt inde fra tvbord.dk og havde en pris på 4000,- dengang. Det er cirka 4 år gammelt, og står stadig rigtig godt. Det vejer omkring 60-70kg, kan ikke huske det præcise, men deromkring. God dybde til at få surround receiver ind. Bedre billeder vil tages i morgen, det var hvad jeg havde liggende. Redigeret af stillersen - 16-November-2014 kl. 22:32 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har det nogle mål ?
Og hvor i danmark kan de beses ? |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Mine evner har snævret det ind il 9000 Aalborg.
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Målebåndet siger´:
56cm Dybde 138 Længde 40 højde Steve Jones, det har du fuldstændig ret i, det er Aalborg 9000 :D - Onkyo 808 og en pioneer sc lx71 står uden problemer i det Redigeret af stillersen - 17-November-2014 kl. 13:19 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvilke forventninger har du ang. pris?
M.v.h. |
|
![]() |
|
Jeg har håbet lidt på 2000,- det er 50% af prisen. men byd endenlig
|
|
![]() |
|
For de interesserede kan jeg sende billeder over sms :)
|
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
1000 kr afhentet :-)
|
|
![]() |
|
Jeg kan gå med til 1500,- så har du også ramt hvor det har gjort ondt :-)
|
|
![]() |
|
Kom så !! :) lækkert tvbord! :)
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |