|
Tv-Borde...? |
Besvar |
Forfatter | |
aznhandles
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Emne: Tv-Borde...? Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 23:32 |
Hej jeg overvejer at købe et TV-Bord fra ILVA
http://www.ilva.dk/produkt/64101005/glossy?maingroupurl=bord e&webgroupid= Pænt ser den ud. Men er det en dum idé at købe et Tv-bord/skuffe når bordet har et GLOSSY look, især når man skal have et projekter? Kan det generes, da det kan reflektere personen der sidder foran lærredet? |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Sendt: 09-Oktober-2008 kl. 08:54 |
Jeg læser det som om du er nervøs for at personen bliver reflekteret op på lærredet, og forstyrrer billedet. I praksis er det omvendt, alt efter hvor højt over møblet lærredet sidder, vil billedet på lærredet spejles i møblet, og dt giver en meget generende spejling når du ser film. |
|
boshop
Ny bruger Oprettet: 25-Februar-2009 Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 25-Februar-2009 kl. 12:56 |
Hvis du vil have nyt tv-bord så kig eventuelt i vores butik, vi har et stort udvalg i tv-borde
|
|
ikeaboy
-- Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
Sendt: 25-Februar-2009 kl. 13:10 |
Lækkere møbler i har, men jeg tror ikke det er tilladt at lave reklame for sine egne produkter her på sitet, medmindre man betaler for det. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |