recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tversity, DLNA fejl og defekt data på PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTversity, DLNA fejl og defekt data på PS3

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 15:20
Jeg har haft samme problemer som den Poplic beskriver. Mine filer ligger dog på en HP windows Home server, og HP har heldigvis et plugin (PVConnect), der bygger på TVersity. Når jeg bruger PVConnet samt gik bort fra wireless kører det hele som smurt nu.
Til top
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 15:38

@mrtex

Tusind tak for hjælpen. Jeg har dog lige prøvet Java PS3 Media Server, som du og andre foreslog, og har opnået mere på 5 min. end jeg har gjort med TVErsity på en måned!!!! Hvorfor er jeg ikke faldet over det noget før Jeg pakkede det bare ud, og så kørte næsten alt som smurt - uden nogen opsætning what so ever.

Så jeg tror lige jeg lader TVErsity ligge for nu. Det har egentlig også skabt flere problemer end løsninger.

Eneste problem jeg lige stødte ind i ved Java PS3 serveren er flere mp4-filer, hvor PS3'eren siger "Data ikke understøttet". Nogen ide om hvad der kan løse det?

Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu