|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Jeg har haft samme problemer som den Poplic beskriver. Mine filer ligger dog på en HP windows Home server, og HP har heldigvis et plugin (PVConnect), der bygger på TVersity. Når jeg bruger PVConnet samt gik bort fra wireless kører det hele som smurt nu.
|
|
![]() |
|
Poplic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() |
@mrtex Tusind tak for hjælpen. Jeg har dog lige prøvet Java PS3 Media Server, som du og andre foreslog, og har opnået mere på 5 min. end jeg har gjort med TVErsity på en måned!!!! Hvorfor er jeg ikke faldet over det noget før Så jeg tror lige jeg lader TVErsity ligge for nu. Det har egentlig også skabt flere problemer end løsninger Eneste problem jeg lige stødte ind i ved Java PS3 serveren er flere mp4-filer, hvor PS3'eren siger "Data ikke understøttet". Nogen ide om hvad der kan løse det? |
|
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705 Harbo SUB10 & 5 x SAT10 PS2 - PS3 QNAP-TS 439 Pro AppleTV Zaptor |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |