recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TVersity på en NAS?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTVersity på en NAS?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Emne: TVersity på en NAS?
    Sendt: 27-November-2006 kl. 22:55

Nogen her der har prøvet at få TVersity til at funke på en NAS? Bare nysgerrig efter at prøve dén medieserver.

I forhold til Twonky ser den nemlig ud til at have en del flere funktioner. Men hvor Twonky jo decideret markedsfører deres NAS-medieserver-udgaver, er der intet tilsvarende at finde på www.TVersity.com, hvor det hele er meget PC/Windows-agtigt.

Endvidere kan TVersity håndtere musiksamlinger helt op til 100.000 sange, hvor Twonky får problemer ved cirka en tredjedel heraf, så jeg ville være svært interesseret i at få TVersity over på min Maxtor Shared Storage!

kris

Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2006 kl. 08:20
Hvis det er Windows basseret software kan du godt glemme det. Det skal være Linux basseret.
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2006 kl. 09:01

Ja, det svar fik jeg som frygtet også fra TVersity i aftes.

Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu