|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kylle_one ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 11-Maj-2008 kl. 16:30 |
Jeg har forsøgt at sætte TVersity op med min PS3 men det virker ikke, da
den ikke kan finde mediaserveren. Min opsætning: PC (Win Vista) med TVersity som er på netværket gennem ethernet, Netgear ethernet switch, Apple Airport som WIFI accespoint og Cybercity ADSL router, med NAT+DHCP. PS3 er på netværket igennem Airport og der er muligt at komme på internettet. Mht. PC'en så har jeg givet TVersity hul igennem firewall. Er der nogen forslag til hvordan jeg griber fejlsøgningen an? Redigeret af kylle_one - 11-Maj-2008 kl. 16:36 |
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
jeg havde også bøvl med i starten, prøv denne link eller : http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=75081 sørg for at Qos Engine er enabled i routeren, det var problemet hos mig. |
|
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
|
![]() |
|
kylle_one ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Efter at have kontrolleret alt + at koble ps3 på kabel netværk, var den sidste mulighed at gensinstallere TVersity på PC'en. Det var åbenbart det der skulle til, det er underligt! Men nu virker det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |