|
TV-Guiden fryser |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jando ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 19:52 |
Hej
Er der nogen, der kender dette problem: Jeg har en Motorola Zaptor - uden harddisk. TV-Guiden fryser. Jeg kan åbne og lukke TV-Guiden; men kan overhovedet ikke navigere rundt i guiden. Jeg kan ikke bladre op og ned mellem kanalerne, og heller ikke bladre frem og tilbage i udsendelserne på en bestemt kanal. Jeg kan heller ikke bruge OK til at læse mere om en udsendelse. Hvis jeg genstarter boksen - fx. ved at tage strømmen - så virker det et kort stykke tid; men typisk går det allerede i udu samme dag igen. Jeg har også geninstalleret boksens software et par gange. Når guiden virker - fx. efter en genstart - så er den ofte ret langsom, især ved brug af ch+/ch- og >>/<<. Jeg har den langsomme (gratis) Stofa bredbåndsforbindelse, da jeg har en anden leverandør af bredbånd. Det har ikke altid været sådan; men det har nu varet adskillige måneder. Redigeret af jando - 24-Februar-2013 kl. 20:54 |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan ikke reproducere problemet her hos mig.
Har du en favoritliste aktiveret når du tilgår TV Guiden? - Hvis ikke, kan du så ikke prøve at lave en med nogle få kanaler, og så prøve at tage TV Guiden på den, og se om det stadig sker. Hvis du har en favoritliste, så prøv at gå til alle kanaler, og se om det stadig sker. Kan jeg få dig til at holde øje med, om problemet opstår når du aktivere TV Guiden fra en speciel kanal, eller om det er ligegyldigt hvilken kanal det sker fra? Når du tilgår TV Guiden, og den begynder at opføre sig underligt, kan du så stadig se den grønne markering af programmer i guiden?
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
PerChristiansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
|
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
Samtidig er begge bokse blevet usadsynligt langsomme i shop og arkiv, hvor det kan tage op til 30 sekunder at vise filmikonerne. Har Stofa bredbånd og det kører fint. Har prøvet at ændre i wifikanaler og den nuværende er den klart bedste trådløst. Noget jeg kan gøre?! Edit: Den grønne markør vises. Der er ikke problemer med StartForfra og med at bruge VoD. Redigeret af Gun - 25-Februar-2013 kl. 23:21 |
|
![]() |
|
jando ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Tak for svarene.
Jeg tog i sidste uge mod et tilbud fra Stofa om at få en hurtigere bredbåndsforbindelse gratis på prøve, og i morgen modtager jeg et nyt modem, da det nuværende åbenbart er ved at være for gammelt. I hht. indlæg fra PerChristiansen, kunne det være løsningen, så jeg klapper lige hesten, før jeg evt. prøver diverse forslag fra Zulfo. Vender tilbage med update senere.
|
|
![]() |
|
Hej
Det nye modem/router hjalp. TV-guiden virker som den skal, og har gjort det i nogle dage, udover at den er noget hurtigere pga. den større bredbåndshastighed.
|
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
Guiden har også fungeret fint her de sidste dage.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |