|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Blaster_N ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 03-November-2010 kl. 11:11 |
Hej jeg er ejer af et Samsung TV nærmere betegnet et LE37B555.
Mit problem ligger i, at det nu er begyndt, at runge indimellem ved nogle specifikke lyde. Det sker ofte ved reklamer eller dokumentarer hvor der måske er lidt "dyb" tale. Det er som kabinettet giver sig eller hvordan man nu lige skal forklare det. Er det måden fjernsynet er sat op (står på fod) eller er det højtaleren der er ved, at gå død, hvilket jeg ikke forstår da det kun er 1 år gammel. Nogen der har en idé til, hvordan man evt. kan løse det, hvis det overhovedet kan løses? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Lyd i de flade er ikke for god, juster dine lydindstillinger så der ikke er så mange dybe toner. Det skulle hjælpe.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lyrik ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2009 Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Mit Samsung har også elendige rungende højttalere. Det ser ud til at være et Samsungkendetegn.;-( Derimod har Philips -højttalere der kan konkurrere med et surroundanlæg. Faktisk ofte skide gode.
Jeg er kommet ud over mit problem ved at investere i et Sony surroundanlæg med 6 højttalere. Inde i Samsungets menu kan du slå de interne højttalere fra! Det er simpelt hen det der skal til. Jeg konkluderer at du skal købe et eller andet med eksterne højttalere. Hvis dit TV har hovedtelefonudgang, så læste jeg om en dame som proppede PC-surroundsystem til hovedtelefonudgangen og derved skaffede sig et møj-billigt surroundanlæg/eksterne højttalere. Du må prøve dig frem. men de interne højttalere skal simpelt hen kvæles!
|
|
MvH
Jens |
|
![]() |
|
Blaster_N ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Okay, har gået og kigget lidt på noget kaldt "Soundbars" men er det overhovedet pengene værd. Ved godt det ikke er det samme som et surround sound anlæg, men i forhold til fjernsynets interne højtalere, er det så værd at give penge. Giver det god lyd eller skal man helst gå uden om det?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det vil helt klart være bedre end højttalerne i TVet, du kan også købe et sæt 2.1 og tilslutte.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg købte for ca. 2 år siden sådan et set her til min computer http://www.orangeit.com.au/catalog/images/prodimg/img1528.jpg
Nu er jeg så kommet af med computeren. Er det muligt at tilslutte dette til fjernsynet. Ja har ikke meget forstand på det
|
|
![]() |
|
![]() |
Har TVet da ikke et Headset Output.?
|
|
|
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
|
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja okay, det kan jeg godt se bliver noget rod. Nogen der har et godt bud på, hvad jeg kan købe til rimelige penge?
Redigeret af Blaster_N - 03-November-2010 kl. 12:46 |
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
Hvis du vil kunne bruge den samme fjernbetjening skal du i al fald nok regne med at købe et Samsung produkt, men hvilke der lige "snakker" sammen er jeg ikke sikker på. De laver i al fald lidt forskelligt i Soundbar kategorien, men hvor gode de er skal jeg ikke kunne sige - de er dog med garanti bedre end de indbyggede højttalere i dit TV.
|
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja okay, men hvis bare der følger en fjernbetjening med til produktet er det fint nok. Behøver ikke styres af netop Samsungs fjernbetjening. Det ville bare være træls, at skulle rejse sig og skrue op og ned på det der Logitech system jeg har.
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Fra min anden vinkel, Forbrugerbladet Tænk burde have meldt ud, at al tale om vurdering af Fladskærmene og deres lyd, via indbyggede højttalere, ville man ikke mere røre ved.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |