|
Tvinge Samsung TV til at “glemme” wifi netværk? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2018 kl. 18:36 |
Kan jeg tvinge mit Samsung tv (årgang 2015) til at glemme et gemt wifi netværk, ligesom man kan på alle andre enheder f.eks. mobiler og computere? Jeg foretrækker at det bruger den kablede forbindelse, men alligevel hopper det nogle gange på wifi i stedet, fordi netværket er tidligere forbundet og stadig tilgængeligt.
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 959 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skulle du kunne har et Samsung fra nogenlunde samme årgang,.
Der kan man under netværk slette wifi. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
I så fald kan jeg ikke finde det, så du må meget gerne guide mig...
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
På vores Samsungs, skal der vælges mellem trådløs eller kabel under opsætning.
Hvorfor giver du den ikke bare en fast ip i din router, så er problemet med om den hopper på det trådløse løst. Samtidig definerer du ip i manuel opsætning på din Samsung. Redigeret af JordanDK - 13-April-2018 kl. 18:09 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Fordi det aner jeg simpelthen ikke hvordan man gør. Det lyder smart, men er det nemt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |