|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() Sendt: 13-Marts-2010 kl. 09:51 |
Heysa..
Til jer Tvivx brugere, deres coverartfunktion, er det noget der bare virker eller hvad ??
Eller kræver det 10 mins programering på hver film før det virker ?
Kan man både ved MKV, og iso osv. for kunne forstille mig de info's hænger sig fast på mappen, også inholdet er uden relevans ? Redigeret af Crelle - 13-Marts-2010 kl. 10:02 |
|
![]() |
|
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Og kan den egenligt godt klare iso ??
Syntes jeg har faldet over et par stykker der bitcher lidt over iso med tvix ?
|
|
![]() |
|
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Crelle, du kan kigge på www.tvixie.com det er et super godt program, bruger det selv på min 6500 + 6600N og har både info til mine iso, mkv, avi filer mv.
Det tager lidt tid at sætte sig ind i, men ellers fungere det nu ganske godt. :-)
Har selv lavet et par rettelser til tvixie så som dansk sporg mv. som du også kan finde inde på deres hjemmeside i deres forum :)
Good luck med det.
Sig til hvis du har flere spørgsmål :)
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen så tror jeg jeg får byttet min Qnap nmp-1000 med den :)
Skulle ha vist noget før ;)
jeg siger tak ozzy
|
|
![]() |
|
![]() |
Ska lige høre, er det sådan det tager en krig for hver film, eller er det bare lige den første gang man skal sætte det op ?
|
|
![]() |
|
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hej Crelle, Prøv evt. også at kigge på My Movies Collection Management som du finder på http://www.mymovies.dk/home.aspx Den henter covers og info på dansk. M.v.h. Poul Redigeret af agerbek - 13-Marts-2010 kl. 17:28 |
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Øhm ja - men nu handler tråden om coverart til TViX - og der kan man ikke bruge ovenstående til noget som helst... |
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() |
på de fleste film er det ret let, jeg synes dog ind i mellem man støder på nogen hvor man skal lave det hele manuel. Det tager dog en krig, hvis man vælger for mange download sites. |
|
![]() |
|
agerbek ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Hej Søren Ingemann ! Øhm, nu tror jeg du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke har styr på. Jeg har via My Movies hentet covers og info til de film jeg afspiller på min Tvix 7000. Jeg har prøvet Tvixie, men synes bedre om Collection Mangement delen af My Movies, da den som tidligere nævnt henter information om film på dansk. Tvixie kan heller ikke finde de danske film jeg har forsøgt mig på. Kig evt. også på dette link: http://www.mymovies.dk/how-to/written-documentation.aspx?Page=My%20Movies%20and%20DVICO%20TViX M.v.h. Poul |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
Hej Agerbæk hvilken version skal jeg bruge nu hvor jeg har en Tvix 6500 A model , vil nemlig meget gerne hvad info på dansk på de film som jeg har på den ? ps bruger pt Tvivx coverart, men der er info kun engelsk desvære ellers meget fin program ....
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Man kan vel tage fejl
![]() Det var dog ikke lige umiddelbart til at se, at TViX kunne bruge MyMovies på linket i dit første indlæg - og så har jeg bare altid forbundet MyMovies med HTPC-løsninger.
Det ser spændende ud i øvrigt - det vil jeg kigge nærmere på!
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Swingking (og trådstarter m.fl.) ! Du kan hente den nyeste version her: http://www.mymovies.dk/download/collection-management.aspx Når du så har installeret den, skal du under "Funktioner" vælge "Indstillinger" og under "Gem af Meta Data" vælger du din Tvix model. Du kan efterfølgende bede den om at skanne den eller de mapper hvor dine film ligger, det gøres under "Fil", "Importér" og "Mappe indhold". Resten giver sig selv. Jeg har ikke oplevet at den ikke kunne finde covers til nogen af mine film. Oprindelig brugte jeg My Movies til at se film via en Linksys Media Center Extender, men det fik TDC hurtigt ødelagt da jeg skiftede ADSL abonnement hvortil hørte noget skrammel af en såkaldt TDC Boks (Sagem 3504). Men det er en anden snak. M.v.h. Poul |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |