recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvivx coverart, er det noget der virker ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTvivx coverart, er det noget der virker ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2010
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 12:44
Det blæret nok :)

Jeg siger tak for hjælpen de herre..

SÅ må jeg hellere få byttet min nmp-1000

Tvix 6600 kan "det hele" right ?
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Point: 915
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 14:13
Hej Agerbek mange tak for info , glæder mig meget til at komme hjem og få prøvet dette program :-) er på job nu nemlig

Ps.  tænkte lige på hvad så med alt det som TViXiE programmet har lavet i mine mapper ,af filer+´cover  skal jeg så ikke ind i alle mine mapper og slet dem først manaul eller hvad , inden jeg bruger dette program ?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 14:56
Hvis i nu kiggede efter, så kan tvixie også hente DK info nu. Der er lavet sådan at den kan hente info fra Laserdisken.dk

Hvis man har en harddisk i sin tvix, så har du problemet da det kan collection manager ikke finde ud af.

Jeg har en Tvix 6500 og 6600N og har en 2tb disk i hver da jeg ikke har kablet løsning der hjemme. Og jeg har brugt tvixie til at sætte det op på begge to. Og det spiller max med cover art, covers, film info mv. som jeg hente fra CDON.DK, Laserdisken.dk, IMDB.com
Jeg kiggede også på den anden løsning, men det er lettere træls da jeg skal have min pc til at holde styr på collection manager, det skal jeg ikke med tvixie.
Og man kan ikke skifte template i collection manager, som du kan i tvixie.

Men alt i alt så er det jo en vurderings sag om hvad man har lyst til at bruge mv.

Hvis man har en storage løsning ( nas server, home server mv. ) så vil jeg nok være mere i tvivl om jeg skulle bruge collection manager eller tvixie. :)

Ozzy
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Point: 915
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 15:21

Jeg har harddisk i min tvix en 1 TB , så kan jeg ikke bruge collection manager, uden problemer med at skulle ind og slette osv,  er det rigtig forstået eller hvad ?

Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Jeg har harddisk i min tvix en 1 TB , så kan jeg ikke bruge collection manager, uden problemer med at skulle ind og slette osv,  er det rigtig forstået eller hvad ?

Her er lidt info fra Mymovies hjemmeside.

TViX can be configured with an internal harddrive. My Movies cannot connect to this drive, however if you enable monitoring on a folder where you keep the movie prior to uploading it to the TViX, you can get the meta-data files created this way for the internal harddrive. Of course changes to the meta data will not be updated on files kept on the TViX unit. In most situations, the preferred method is attaching the TViX directly to the Windows Home Server, where meta-data will always be updated.

| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 15:50
Hehe er heller ikke lige med.. Jeg streamer mine film, så har ingen hd i min "kommende" Tvix :)

Såå hvad ville være og frotrække ?
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af Crelle Crelle skrev:

Hehe er heller ikke lige med.. Jeg streamer mine film, så har ingen hd i min "kommende" Tvix :)

Såå hvad ville være og frotrække ?
Hvis du streamer kan du bruge begge dele, altså både mymovies og tvixie. :)

Jeg har ikke prøvet movie collector, så kan ikke svare på hvordan det fungere. Tvixie er meget let at sætte op synes jeg selv. :)
Til top
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 08:58
Jeg tager en kigger på den når jeg får den hjem :)

Det er bare 6600'eren jeg skal ha, right ?
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 09:05
Jeg har både en 6500 og 6600, og er mega tilfreds med begge to :)

Har skrottet mit mediacenter efter jeg fik min 6500, så måtte jeg bare eje en 6600 :-)

Ja selv konen er glad for dem hehe :)
Til top
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 09:59
Siger ikke så lidt så :)

Min plan er os at fruen skalkunne finde ud af den her hehe
Til top

Besvar Besvar Side  <12