|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
Hver gang kommer der bare en box op og siger dette her når jeg prøver at opdatere den .... Error This is not a valid TVIX F/W file. you can download from our website
Håber at der er nogle som kan hjælpe mig .... |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Prøv først denne firmware:Firmware 1.3.74 http://www.tvix.co.kr/Eng/Support/M6500AFirmware.aspx derefter prøv den anden.. det virkede for mig..
Jeg stremede fra netværk ingen problemer.. eller PM mig. Commander |
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
![]() |
|
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
eneste minus er at man kun har 100 afspillinger .. Men mon ikke at det er kommet en firmware inden da, so tvix selv har lavet..
Commander |
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Det lyder som om du prøver at opdatere med en defekt firmware. Download den igen fra TViX'es hjemmeside. Husk iøvrigt at opdatere fra enten en USB stick eller en harddisk.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Det er der fundet en løsning på. Mpcclub er åbenbart nede i skrivende stund, men ellers er der dér en tråd med en løsning på 100 count problemet. Selv kører jeg med badeip firmware, og han har også en løsning på problemet. Se her Tilsyneladende kan man bare reflashe firmwaren for at komme tilbage til 100. Redigeret af KissmeTiger - 02-Marts-2009 kl. 14:25 |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej igen jeg har lige købt en tvix 6500 netop til bluray afspilning .nu har jeg lagt beta firmware ind , der var en version 3,95 på disken . kan ikke afspille fra mappe struktur bdmv , stadig kun afspille hvis jeg går ind i mappen bdmv og så afspiller selve film filen, men så kan jeg ikke få tekst med - er det fordi det er forkert beta firmware, eller er det bare umulig for en torsk som mig , alt andet dvd film og wkm filer virker super duper.
hilsen agger Redigeret af agger - 08-Marts-2009 kl. 21:52 |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej er nødt til at skrive en ny tekst , hvis man rediger den foregående hopper tråden ikke op i front på siden igen ???. hilsen agger |
|
![]() |
|
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Agger, den eneste firmware som kan afspille BD er 99.3.85
|
|
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
|
![]() |
|
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() |
M6500 Beta firmware 1.3.95 er den eneste ifølge hjemmesiden. Released firmware er fra 13/12 og foregående fra 16/5 2008. Og der er altså ikke noget af det her der virker med BD (altså support af menuer og kapitler) ??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |