|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
groenbech ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 13-September-2008 kl. 13:38 |
Hej! Jeg har anskaffet mig en TViX 6500A. Den virker som sådan fint nok, men har problemer med visse AVI-filer fremstillet med CloneDVD. For at råde bod på dette ville jeg prøve at smide seneste firmware på, men er i den forbindelse stødt på to problemer. For det første synes jeg ikke jeg kan se, hvilken firmware den kører med nu og for det andet kan jeg ikke få min Vista x64 Ultimate til at 'acceptere' box'en som et eksternt drev. Når jeg sætter USB-kablet i, konstaterer den at der er fundet ny hardware, men driver-installationen kokser og der kommer aldrig noget drev frem. Nogen der har oplevet lignende og som har fundet en løsning? Nogen der ved, hvor man ser, hvilken firmware der er installeret?
På forhånd tak!
/Groenbech |
|
![]() |
|
groenbech ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Har nu fundet ud af at den kører med version 1.1.44, men jeg kan stadig ikke komme til at opdatere den
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, nu fik jeg løst det ved at smide fw på en usb stick og sætte denne i TViX'en. Men burde jeg ikke få drevet i min stifinder eller er det kun hvis der er sat HDD i boxen?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Ja - hvis der ike er nogen HDD i - så kan du ikke få noget drev i stifinder.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Iøvrigt er der udkommet en del på det sidste. De ligger her: http://dvdnews.free.fr/TViX/M-6500/
Jeg bruger pt. 1.3.28. De andre beta og pre-release er ikke stabile. Gad vide, hvorfor de smider så meget lort på gaden, uden først at teste dem ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
OK - cool. Hvorfor mon TViX ikke har dem alle på deres
beta-side? Har du prøvet 1.3.42 fra den 17/9? |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Der skulle komme en ny om et par dage iflg. www.mpcclub.com
|
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Ja, men der var problemer med dts og AC3 lyden. |
|
![]() |
|
![]() |
OK - nu har jeg også smidt 1.3.28 på, men jeg har stadig
to problemer som har været der med alle de firmwares jeg har prøvet. Først og fremmest - min TVíX er forbundet til mit TV via HDMI-DVI (HDMI i TViX, DVI i TV) og optisk lyd til min Yamaha YSP-700. Alt er fint så længe jeg ser TS eller en ISO af en DVD, og jeg har hentet nogle WMV HD samples fra Microsofts hjemmeside - disse virker også fint. Men hvis jeg afspiller .mkv eller .avi har jeg ingen lyd. .avi hakker desuden - eller rettere - der er en lille pause hvor billedet fryser i et sekund eller 2 ca. hvert 15. sekund. Alle film ligger på mit NAS - kan det være skyld i de hakkende .avi'er? Hvorfor hakker de andre formater så ikke? Hvad med lyden? Er der andre, der har oplevet lignende? På forhånd tak! /Grønbech |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej hvad med tekst på m2ts filer fra blu ray er der kommet update så de virker. hilsen agger |
|
![]() |
|
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Download 1.3.52: http://demod.dvico.com/PreRelease/tvix_M-6x00_1.3.52.zip Changes from 1.3.25 |
|
![]() |
|
![]() |
Super - den prøver jeg
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |