|
|
Besvar ![]() |
Side <1 56789 12> |
Forfatter | ||||
jimjim86 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|||
Det ved jeg ikke lige hvad det skulle være, men både tvix og mobil skal selvfølgelig sidde på den samme trådløse router.
|
||||
![]() |
||||
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
|||
Jeg har overhovedet ikke noget problem her, jeg indtaster blot min tvixs ip adr også bang så har jeg hul igennem. :)
|
||||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||||
![]() |
||||
Rass ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|||
Her ser man fire forskellige priser, men med den samme beskrivelse.
Er der nogen der kan fortælle mig forskellen ? http://www.electronis.de/index.php?user_input=DViCO+TViX+HD+M-6600N+inkl.+DVB-T-Modul+&page=search |
||||
![]() |
||||
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
|||
Dette er med det "gamle" chipset samt 2 DVB-T tunere så du kan se et program og optage et andet.
Dette er med den "nye" opdaterede chipset samt 1 DVB-T tuner, du skal derfor se samme kanal som du optager
Dette er med det "gamle" chipset samt 1 DVB-T tuner, du skal derfor se samme kanal som du optager
|
||||
![]() |
||||
beolion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|||
Hej med Jer
Dette er måske nogle banale spørgsmål, men jeg prøver alligevel. 1) Jeg kan på MPCCLUB se at man kan hente en patch så man kan afspille DTS-MA, men, jeg har "kun" et 5.1 surround, vil muligheden for at kunne afspille DTS-MA på et 5.1 anlæg give mening? Idag afspiller Tvix'en det bare som DTS 5.1. Jeg vil gerne at Tvix sender det som LPCM til mit anlæg/TV 2) Er der egl. nogen forskel på om lyden kommer igennem SPDIFF eller HDMI? 3) I Tvix kan man vælge Audio Pass Thru, hvad betyder det egentligt? 4) Kan man nogen steder vælge, at TVIX'en som default skal vælge Danish som language hvis der er flere sprog at vælge imellem (for at gøre det så nemt for børnene som muligt) Håber I kan svare ....
|
||||
![]() |
||||
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
|||
1: Jeg ved kun at tvixen kan lave pass thru så den sender DTS lyden direkte igennem. Men om det kun er 5.1 eller DTS-MA ved jeg ikke.
2: ikke så vidt jeg ved.
3: det betyder at du sender DTS igennem, kunne man ikke før.
4: Nej ikke endnu, da den ikke har Dansk sprog endnu.
|
||||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||||
![]() |
||||
Mad Dog Tannen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2009 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|||
Den køre på samme router. Når jeg skriver Tvix'ens IP ind i Safari (Iphone browser) går der noget tid, inden telefonen skriver at Safari ikke forbinde til serveren.
![]() Er der nogle der har set det før ??
En ting mere. Ved afspilning af musik på Tvix'en kan den tilsyneladende ikke lave spille musik imens den skifter track. Mange plader med Pink Floyd eller Roger Waters er lavet som et langt stykke musik, hvor musikken stadig spiller (lave passager) når der skiftes til næste track. Når Tivx'en skifter track kommer der automatisk et mellemrum på måske 1 sek.
![]() Hvis jeg afspiller samme filer fra serveren via min Logitech Squeeze Box radio er der ikke mellemrum i musikken.
![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
|||
Jeg har gjort det, at jeg har rippet hele CD'en som én stor fil. På den måde får jeg ingen afbrydelse, men kan så heller ikke skifte mellem de enkelte numre.
Du vil muligvis kunne afhjælpe problemet ved at afspille musikken gennem SPDif'en i stedet, men det er jo noget rod, når nu man har HDMI.
|
||||
![]() |
||||
Rass ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|||
Det er ganske fedt at opleve at der er et firma der tager kunderne seriøst !!!
Er der nogen der ved om EPG nu kan vises som blok, eller er det stadigvæk kun list view. Min "gamle" Sagem har desværre den "sædvanlige" fejl at når jeg vælger TEXT TV (subtitles) på remoten, så kan jeg ikke bruge de andre taster så længe TEXT Tv subtitles er on, og det er lidt dumt når man vil ha' tekst på film hvor de ikke er brændt ind. Hvad kan TVIXen ? |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hvad er så forskellen på 6600 og 6640.
6640 kan man vist ikke købe nogen steder i dk eller Europa :-) ?? Redigeret af Rass - 04-September-2010 kl. 09:35 |
||||
![]() |
||||
Mad Dog Tannen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2009 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|||
![]() Så er der jo også den anden mulighed med at rippe cd'en som et langt track, men det er jo heller ikke optimalt. Nogle der har andre ideer ??
|
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |