recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TviX 6600n med DVB-T tuner men
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTviX 6600n med DVB-T tuner men

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2004
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Emne: TviX 6600n med DVB-T tuner men
    Sendt: 23-December-2009 kl. 16:16

har købt den her TviX 6600n           og skal så se tv med dvb tuner den anntenne jeg bruger er en gammel svend

jeg skal næsten stå og rette på den som det var en parabol skræm så der er meget slimmer på skærmen når jeg ser tv den ene dag er billed godt nok næste dag skal jeg indstille igen ved at flytte lidt på senderen og den kører kun ordenligt hvis den står ved mit vindue jeg bor på anden sal

så det skal være en inddørsanntenne jeg skal bruge jeg har du bestilt en ny ved AV-Connection

en  Maximum DA 1200 Indendørs aktiv UHF/DVB-T/DAB antenne, inkl. strømforsyning, aktiv 20 dB

de siger den er god men er der nogle der vil anbefale en anden

og en anden ting kan man ikke få oversigt på hd i TviX 6600n så man kan flytte filer til TviX 6600n

over netværk jeg bruger den netshare der er med TviX 6600n men den er da ikke særlig god eller

fatter jeg den ikke er der nogle der kan gi et på råd

tak

jj

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu