|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() Sendt: 18-August-2008 kl. 23:17 |
Jeg har en Windows Server 2008 under konstruktion. Få stumper mangler og kører test pt. på en gammel HP maskine med Server 2008. Serveren skal afløse min Synology DS207+ som min Tvix fandt uden problemer. Jeg skulle bare skrive IP adresse ind samt share folder "public" ind og så kørte det. Men sådan er det ikke med Server 2008. Hvordan så Har forsøgt at skrive stien til den 100% netværks åbne sti eg. //CORE/Public samt korrekt IP adresse uden held. Jeg tilgår denne mappe på min Windows Server 2008 server fra alle PC'er på netværk uden problemer, men Tvix vil bare ikke finde den... Jeg bruger ikke NetShare, og ønsker det heller ikke da min Server 2008 maskine skal være "låst" og ikke logget ind hele tiden. Server 2008 har aktiveret Public folders med 100% rettigheder og åben tilstand unden password osv. Redigeret af BorgHammer - 18-August-2008 kl. 23:19 |
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
|
SirJMD ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeg kom ud for noget lidt mystisk med min TviX. Havde en mappe der hed "Film", men det navn kunne den åbenbart ikke li'. Det er slet ikke muligt for den at connecte til den.
Lavede så en mappe med navnet "Test", og så virkede det uden problemer. Fra hvad jeg kunne se, så lavede den "l" og "i" ens, på trods af at begge blev skrevet med småt. Share skete på en Windows XP SP2. |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Kan jeg ikke replikere.. Jeg har lige lavet et share på min Windows 2003 server med navnet "Film" og med TViX 6500 connecter helt fint til det uden problemer. Firmware version: 1.2.52 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
Se: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=45310& PN=1&TPN=1
Redigeret af BorgHammer - 27-August-2008 kl. 22:50 |
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |