|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jimjim86 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 126 |
![]() Sendt: 30-August-2010 kl. 18:26 |
Hej folkens
Jeg har lige købt en Tvix HD m6600n plus og alt gik fint
Har downloaded nyeste firmware, og startede upgrade, på 55% sa dden så fast ( sad der 30 min eller mere) og jeg besluttede mig for at slukke.
Prøvede så at følge denne guide: http://www.tvix.co.kr/ENG/faq/default.aspx?bserial=0&act=RD&pg=2&gText=TVIX%20HD&pSerial=39&id=379
Da jeg godt ved det ikke er smart at slukke under en firmware update, så vidste godt den havde denne safe funktion inden jeg slukkede.
Men der sker ikke rigtigt noget når jeg følger den guide?! Der står på display i Tvixen at den "searcher for HDD" og derefter står der "BTN OK" (hvad står det for?) og play knappen blinker også.
Hvad sker der lige??
Nogle som kan hjælpe her
Regards Jimmy
|
|
![]() |
|
jimjim86 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Sorry guys, tror selv jeg fandt ud af det :) beklager.
Det var grundet at jeg havde opfattelsen af at man ville se fremgangen på tv'et, men det så kun på displayet på Tvixen tingene sker ;) Skulle bare trykke play på toppen af boxen, hvilket nok blev signaleret fra den blinkende "play" kanppe som jeg skrev om tidligere.
Beklager ulejligheden
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
ved ikke om du har prøvet det jeg spørger om.hej.
jeg har lige lånt en 6600 , har selv en 6500 . hvis jeg afspiller divx filer og vil have 2 forskellige tekst filer liggende, hvordan vælger jeg at skifte tekst fil hvis det kan lade sig gøre. jeg kan kun få tekst frem hvis jeg døber tekst fil til samme navn som film filen ??????????.
hilsen agger Redigeret af agger - 27-December-2010 kl. 21:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |