|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
B-Vestergaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() Sendt: 24-Juli-2011 kl. 23:47 |
Har sådan en TVIX HD N1 (cafe) og den har virket upåklageligt, nu er der nogle MKV filer der får min TVIX HD N1 (cafe) til at slukke, filerne kan uden problemer afspilles på pc
![]() Nogen der kender til dette problem ? |
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Har du prøvet den nyeste FW (firm ware)?
MKV filer kan have "header komprimering" slået til og det understøttes kun i nyeste FW.
|
|
![]() |
|
B-Vestergaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
Kan ikke hitte firmware til download, og hvordan kommer man det over på maskinen ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå ja og hvor ser man SW version på maskinen?
|
|
![]() |
|
jeps ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Jeg har selv en Tvix 6600, så jeg ved faktisk ikke hvor du skal se software versionen på den N1.
Ved kun at de forskellige modeller faktisk deler en del af softwaren/og fejlene i softwaren ![]()
Du kan hente software her: http://www.tvix.co.kr/ENG/download/default.aspx?act=RD&pGroup=TVIX+HD+&pSerial=71 |
|
![]() |
|
hebsbebs1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Har lige solgt min Tvix 6500 idag og bestilt en Tvix HD Slim S1.
Men kan nogen fortælle mig forskellen på Tvix HD Slim S1 og Tvix 6600 ?? Udover at der er ekstern AC adapter til Slim S1. |
|
![]() |
|
![]() |
Ny FW virkede til en film, så frøs maskinen, og vil nu hverken det ene eller det andet ![]() |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej vestergård fik du den til a køre igen. har du prøvet om der er beta software så den kan køre bluraymenu , som 6500 og 6600 kunne.
hilsen agger
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja efter nogle forsøg spiller den igen, og nu alle typer ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |