recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TViX M-7000A vs. M-6500A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTViX M-7000A vs. M-6500A

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 16:27

Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Men iøvrigt er testen gammel og meget forældet - meget har ændret sig siden.

Ja, den eneste mangel der er tilbage i forhold til Tvix'en er vel sub/idx subtitles, og det burde snart komme. MKV demuxing og SMB hastighed er fixet. DTS dekodning til analog stereo kan man få i den lidt dyrere PCH A-110.

Jeg ved ikke helt hvordan TviX håndterer Gigabit NIC, da PCH og TviX mig bekendt har samme Sigma Designs chipset som kun håndterer 10/100. I praksis er der dog andre flaskehalse mht hastighed.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 19:12

Jeg har nogle problemmer med min 6500, den vil ikke afspiller særlig mange ISO filer og især ikke HD ISO, den vil ikke afspille AVCHD, den hakker ved anmindelig dvd (Vob) cirka 50% og 20% på X264 filer. Har elendig billede visning og musik afspilning funktion, men afspiller det meste her.

Jeg har den nyeste firmware i den og er stødt på en anden som havde samme problem. Nogen der kender til dette eller ligende og evt. har hjælp hertil?

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2007
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 19:39
Jeg har Firmware 1.3.52 og alt kan afspille alle iso filer jeg har, samt alle MKV filer uden problemer, dog kan jeg ikke afspille MOV filer

Sert
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu