|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Ja, den eneste mangel der er tilbage i forhold til Tvix'en er vel sub/idx subtitles, og det burde snart komme. MKV demuxing og SMB hastighed er fixet. DTS dekodning til analog stereo kan man få i den lidt dyrere PCH A-110. Jeg ved ikke helt hvordan TviX håndterer Gigabit NIC, da PCH og TviX mig bekendt har samme Sigma Designs chipset som kun håndterer 10/100. I praksis er der dog andre flaskehalse mht hastighed. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Jeg har nogle problemmer med min 6500, den vil ikke afspiller særlig mange ISO filer og især ikke HD ISO, den vil ikke afspille AVCHD, den hakker ved anmindelig dvd (Vob) cirka 50% og 20% på X264 filer. Har elendig billede visning og musik afspilning funktion, men afspiller det meste her. Jeg har den nyeste firmware i den og er stødt på en anden som havde samme problem. Nogen der kender til dette eller ligende og evt. har hjælp hertil? |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Jeg har Firmware 1.3.52 og alt kan afspille alle iso filer jeg har, samt alle MKV filer uden problemer, dog kan jeg ikke afspille MOV filer
Sert |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |