|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|
Tak for svar, mere info og gode billeder.
![]() |
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9409 |
![]() |
|
Tja den ser nu meget smart ud, men ville nok hellere ofre lidt ekstra på tv'et og få det indbygget. Men som et mobilt alternativ ser det da meget smart ud. |
||
![]() |
||
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() |
|
...ligner lidt en kogekeddel gør den ik? Redigeret af MadManMingo - 04-Maj-2006 kl. 12:47 |
||
![]() |
||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Den ligner sgu R2D2 i avantgarde klæder fra Milano |
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Hehe ja køn er den ikke. Hvordan skal den lige kunne placeres uden at vække for meget opsigt? Men smart er den nok.
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Øh, den skal da vække opsigt, ellers havde den jo set anderledes ud
![]() |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det er flottere i virkeligheden. Jeg vil skønne den til en høj WAF, når den står i køkkenet ved siden af kaffedåserne /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Frederiksen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Blot lidt nysgerrig - Hvor har du købt den henne - Syntes det er lidt vanskeligt at finde et sted som forhandler den og jeg er ikke interesseret i at handle hos Pixmania |
||
![]() |
||
nygaardinc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Den er købt hos Pixmania, jeg har handlet der masser af gange og altid fået en fin behandling også ved reklamationer..
|
||
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0 Mark Levinson No.383 Linn Akurate DS/1 Linn Unidisk SC/D Sonus Faber Cremona M Radius R90 Nordost Baldur SC Linn Silver IC Qnap TS-459-pro+ 8TB |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Den burde kunne købes herhjemme, hos de forhandlere nævnt forden: http://www.qualityscreen.dk/Menu/TViX.htm /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har også handlet hos Pixmania. Men de kan være et mareridt mht. service bagefter. Se evt. http://www.dr.dk/DR1/kontant/Tidligere+udsendelser/2006/05/0 3104636.htm /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
hors ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|
Jeg har købt Tvix 5000 hos http://www.vaccum.nu i Struer, spørg efter Per. De ligger inde med både Tvix 2000, 3000 og 5000 til meget gode priser. Tvix 5000 er et fint apparat og funktionelt med flot design, men jeg håber der kommer firmware opdateringer i fremtiden der kan løse nogle af de åbenlyse mangler den har. Fjernbetjeningen har knapper til en masse funktioner der ikke findes, bla PVR funktioner. Apparatet kan ikke anbefales hvis Tvix dropper markedsføringen af en DVB tuner. mvh hors |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |