|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
![]() Sendt: 01-September-2008 kl. 17:21 |
Hej, Er der nogen som har et link til den nye udgave af Guy Kuos Movie Gui Builder til Tvix? Min udgave udløb 28/8 og der skulle være kommet en ny udgave, men jeg kan ikke finde den nogen steder. TAK |
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Det første hit du får fra Google ved at søge på 'TVIX GUI BUILDER' er følgende: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=951350 I den første post i denne tråd finder du linkene til hhv. PC og Mac-versionen. Indrømmet, de kan være lidt svære at finde - men de er der |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
![]() |
ahhh TAK. Jeg har kigget i samme forum tråd, men selvfølgelig ikke gået tilbage til side 1, men fulgt debatten på side 25-26.........
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |