|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
http://www.dustinhome.dk/pd_5010129424.aspx
|
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Seriøst. Hvis du ikke skal bruge HD så hold dig langt væk fra Tvix'en! XBMC owner totalt alt andet og Tvix'en skoder pænt meget - trust me |
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
nygaardinc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
nu har jeg selv brugt forskellige Tvix'er over de sidste par år, og det er med garanti de bedste hardware baserede media streamere man kan købe, de er væsenligt bedre og hurtigere end de NMT baserede streamere (har selv testet et par stykker), så køb du roligt en TVIX |
|
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0 Mark Levinson No.383 Linn Akurate DS/1 Linn Unidisk SC/D Sonus Faber Cremona M Radius R90 Nordost Baldur SC Linn Silver IC Qnap TS-459-pro+ 8TB |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Hvis det ikke skulle være HD så gå efter de ældre TViX modeller : 4000, 4100. Er totalt glad for min. Har også lige købt en 2000 til bilen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Har en M-7000A og er SUPER glad for den. Den æder ALT !!! Har lige købt mig et Sony kamera HDR-SR12E som optager i 1080i format (AVCHD format) som kan være svært at afspille. Der skal en stærk computer til eller Blu-Ray afspiller. Det æder Tvix'en også uden nogen form for problemer. Alt hvad jeg har fodret den med afspiller den uden brok. Opdateringer - ja der kan være "langt" imellem dem, men indtil nu har jeg ikke haft problemer med min, så det gør måske heller ikke så meget. Men det er naturligvis altid godt med nye ting i opdateringerne. Sidste nye opdatering er her: (BETA) 1.3.65 fra November: http://forum.canman.se/showthread.php?t=6156&page=2 Alt i alt kan jeg kun anbefalde Tvix'en på det varmeste !! (Måske Popcorn er ligeså god - har ikke prøvet den). edit: Hov forresten - Her er også fede wallpapers du kan bruge til dine film: Enjoy Redigeret af MikeOne - 10-December-2008 kl. 09:20 |
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Jeg kan ikke få min til at æde MOV. filer, hvad siger i andre, kan i det??
|
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Måske lidt rigelig optimistisk. Min 6500 er ikke så glad for m2ts, re-booter ved nogle rips og kan altså heller ikke vise undertekster med m2ts. Ellers er jeg utrolig glad for min. Dejligt at have al musik og film samlet et sted ( 2 TB HD ) Bruger den primært til MKV og ISO, IMG film, samt FLAC musik. |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg oplever også genstarter ind imellem når jeg roder rundt med m2ts filer, men fælles for dem jeg har problemer med er, at producenten har været meget "kreativ" med udformningen af dem. Tag f.eks den nye Wall-E BD som har 3 videospor hvor det ene ser højst besynderligt ud. Derudover syntes jeg også subtitle sporene virker højst mistænkelige på denne BD. For mig er det ikke det store problem da jeg selv konverterer dem til MKV. Det med ikke support for tekster indbygget i .m2ts er kendt. Det har de aldrig understøttet. Du kan eventuelt ligge en .SRT fil med teksterne i.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Pawel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Hej allesammen
Igen giver I mig en masse kloge ord. :-) Jeg tror at jeg kunne finde p� at smide en Harddisk i Tvix'en, bleze, det lyder som om der er mange der er glade for deres tvix i denne tr�d, s� det bliver den jeg g�r efter. Hviken harddisk ville i anbefale til s�dan en tvix (6500)? Redigeret af Pawel - 11-December-2008 kl. 18:44 |
|
Venlig hilsen
-Pawel |
|
![]() |
|
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() |
personligt er jeg da ligeglad med hvad du vælger ;) men hvis du ikke går efter HD er det et dyrt og dårligt valg imo. xbmc owner tvix'en så meget at det er som at sammenligne en ferrari med en trabant harddisk? western digital eller samsung |
|
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
|
![]() |
|
Pawel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Hmmmm, Bleze, hvor køber man en Xbox1 eller noget andet der kan køre XBMC?
|
|
Venlig hilsen
-Pawel |
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Hvordan konverteres nemmest m2ts to mkv ? Jeg har ikke kunnet finde noget all-in-one værktøj. Så jeg har brugt at demuxe med tsmuxer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |