recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvix S1 Slim eller Popcorn A-200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTvix S1 Slim eller Popcorn A-200

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 07:40
Læste det herinde med bd.iso http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1262675

"The Slim supports widest range of files including FLV (flash) and RMBV as well as MKV and BD File and ISO formats."


Redigeret af bibihest - 08-September-2010 kl. 07:40
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 18:44
Nu har jeg også bestilt en S1 Slim, håber den når at komme inden weekenden, så der er lidt at lege med.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af viper79 viper79 skrev:

<span id="userPro871242" ="showDropDown'userPro871242', 'proMenu871242', 160, 0;" ="msgSidePro" title="Se Drop Down"></span>bibihest: Hvor står der noget om bd.iso på deres hjemmeside? Jeg kan ikke helt finde det. Står der noget om det er bd-lite eller om det er fuld understøttelse med menuer m.m.?


Det er som med ALLE Realtek afspillere "kun" BD lite
Der er ingen Realtek afspillere der understøtter java eller BD menuer

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Rulle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 280
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 23:03
Nå jeg endte med at hoppe på en PCH A-200 som forhåbentlig rammer min adresse i morgen, så må det afprøves Smile
/Martin
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 20:22
Er der nogen der kan sige om man både kan have lyd gennem HDMI og samtidig ud af digital udgangene?

Min afspiller skulle gerne komme i morgen, så glæder mig.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 14:01
Har netop fået min Tvix S1 ind ad døren og den ser rigtig fed ud. Har taget et par billeder der kommer senere. Er lige ved at opdatere firmware, da der er kommet en ny i dag (også til 66xx) og så skal der leges.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Har netop fået min Tvix S1 ind ad døren og den ser rigtig fed ud. Har taget et par billeder der kommer senere. Er lige ved at opdatere firmware, da der er kommet en ny i dag (også til 66xx) og så skal der leges.
Kan du ikke også lige tjekke målene på den, skal bruge en i bilen og vil placere den i skuffen under sædet, sammenlignet med de opgivne på 55*160*215 mm. Det bliver enten Tvixen eller A-200.
SVP03
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 15:35
Målene passer fint på kassen. Husk der skal være plads til et HDMI og strømkabel bagi.


Til alle andre. Er der en der kan fortælle mig hvor præsic jeg henter det webremote app til Android? Synes ikke jeg kan finde det nogle steder..

Edit: Stupid mig.. Det er i en webbrowser, det havde jeg ikke lige fattet


Redigeret af bibihest - 10-September-2010 kl. 15:40
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 15:42
Så bliver det nok en PH A-200, for den har fysisk mål på lige omkring 270*140*45 mm men står til 270*150*50.
Skal ikke bruge hdmi i bilen, da man ikke kan få det endnu, så kører composit på min nextbase 10,2 tommer.
SVP03
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 18:13
Nu har jeg jo leget med den et stykke tid og min første indskydelse er at det er en fin maskine. Ikke videre avanceret i forhold til et rigtig mediecenter, men den kan hvad den skal. Hverken mere eller mindre.
I aften skal jeg have set en film, men indtil videre har den spillet fint nok.

Har haft et par gange hvor maskinen bare slukkede af sig selv. Den ene gang hvor jeg startede en film og et par gange hvor den slukkede da jeg gik ud af en musik mappe. Underligt nok var det kun ved den ene musik mappe, resten virker fint. Da den slukkede ved filmen var det fordi der har været en fejl i containeren, for efter at den er blevet lavet igen, virker filmen. Havde dog gerne set en fejlmeddelelse i stedet for bare at slukke.

En ting der er lidt træls er at de kun har 100mbit net i maskinen. Det er bare ikke hurtigt nok, når maskinen er til film der fylder 4GB og op. Så er der heldigvis USB, der går lidt hurtigere, men kræver at maskinen står i nærheden af computeren.

Maskinen starter rigtigt hurtigt op synes jeg og er enkel og hurtig at betjene.

Fjernbetjeningen er "ok". Ikke vildt lækker og ret følsom over for hvor man peger hen, men den virker.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2011 kl. 15:40
hej .
Bedre sent end aldrig , har tænkt mig måske at skifte min 6500 med en slims1 for en større hd kapacitet.
kan i ikke sige om den kan vise en slags menu som 6500 og 6600 kan ved bluray.iso afspilning, altså med beta software. der kan man da vælge både sprog og tekst og lyd.
hilsen agger
Til top
SuneKeller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2011 kl. 13:33
Det virker på præcis samme både som på 6500. Du får en BD-lite menu hvor du kan ændre lyd, undertekster, skifte kapitel m.m. 

Du behøver vel ikke skifte Tvix'en for at får større harddisk, men der er måske andre grunde til at du ønsker at skifte?

/Sune
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu