recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvix som PVR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTvix som PVR

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 894
Direkte link til dette indlæg Emne: Tvix som PVR
    Sendt: 30-Juli-2008 kl. 16:02

Lige et hurtigt spørgsmål til Tvix eksperterne.

Kan jeg bruge Tvix 6500a som PVR? Jeg kan se at man kan koble en T430 dvb-t på og så bruge den men det er kun til dvb-t. Jeg har kabel-tv og hvad gør jeg så?

TAAAAK

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2008 kl. 16:25
Det kan ikke lade sig gøre så. Det er nok mere en gadget en den er anvendeligt. Det som man ønsker ved en HDD optager er timeslip, afspille DVD/HDD mens den opatger, redigere i en optagelse m.m. men det kan en TViX ikke klare. Så brug de knap 1000 kr. en tuner koster til at købe en brugt HDD optager eller en ny hvis du har pengene.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 894
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2008 kl. 16:32

Tak for info. Øv!

Jeg har en HDD i forvejen som jeg ikke bruger ret meget, og i de godt 3 år jeg har haft den har jeg ikke brugt redigeringsfunktionen en eneste gang. Jeg så ellers bare lige mit snit til at få afskaffet den gamle kasse og så få en ny, mindre og mere funktionel HDD, men jeg kan ikke undvære muligheden for at kunne optage.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu