|
Tvixi cover, hjælp! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mr. Pierre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2011 kl. 17:47 |
Hvordan får jeg min Twix Slim S1 til at vise covers?
Kan jeg få den til fx koble op på IMDB og så på den måde søge under skuespiller, instruktør, genre osv?
Pierre Redigeret af Mr. Pierre - 03-November-2011 kl. 21:45 |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal hente programmet Tvixie og lade det hente alle data og billeder.
http://www.tvixie.com/ Redigeret af bibihest - 02-November-2011 kl. 18:00 |
|
![]() |
|
Mr. Pierre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
Fedt, Tak for det :-)
Men det skal vel installeres på Tvix`n og hvordan gøres det....... Når jeg downloader programmet, skal jeg så bare gemme det på Twix`n eller hvad skal jeg?
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
installere på din pc og lave det derfra
|
|
![]() |
|
Kan ikke få det til at fungere. Er der ikke nogle som vil hjælpe med en guide oversigt eller ligende.......
Har installeret programmet på min pc, koblet den sammen med Twix`n og kan sagtens finde alle filmne, men Tvixi kan ikke finde nogle covers....... Hva gør jeg forkert??????
|
|
![]() |
|
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
Den finder sikkert ikke noget fordi at navnet på filmen skal være rimelig korrekt uden nogen andre ting i navnet, som bluray x264 1080p eller what ever. Du behøver ikke ændre det direkte på tvixen, jeg plejer og ændre det i direkte i programmet inden du søger, og husk at vælge din afspiller i tools/options.
|
|
![]() |
|
Kan finde covers via search funktionen til højre. Men hvorfan får jeg selve coveret lagt over på filmen? Der sker ikke noget når jeg trykker apply.....
|
|
![]() |
|
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
Search funktion til højre er fanart(baggrundsbilled), du skal højre klikke på dit bibliotek hvori din film ligger og trykke movie information/get movie information, herinde skal du som jeg skrev tidligere omdøbe filmen til korrekt titel, og vælge hvilke udbydere du vil søge på, og så trykke get.
|
|
![]() |
|
Hejsa
Jeg genåbner lige denne tråd igen, da jeg faktisk ikke er kommet længere end sidst
![]() Jeg har installeret Tvixie på min computer og sat Tvix S1 som maskinen. Så langt så godt.
Jeg kan sagtens finde min Tvix inde i mappen, men når jeg vælger filmmappen, så kommer der ingen film frem. Men der ligger altså 15 sider film på Tvixs harddisk.
Vælger jeg derimod musikmappen, så kommer der de 2 musikdvd`r som jeg har rippet.
Højreklikker jeg så på en af dem så popper der en kasse frem hvori der står: -Dvd.iso is not a direktory. tvixie only works with directories.
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!
What to do???
|
|
![]() |
|
Hver enkelt film skal ligge i et biblotek
|
|
Sony 55W805b
Android SHIELD TV Sony Playstation 3 Panasonic DMR-BCT74 |
|
![]() |
|
Hvordan får jeg dem i et bibliotek?
|
|
![]() |
|
Du kobler din tvix til computer med usb kabel,, og den kommer op som et drev, og du kan så lave et biblotek med filmnavn for hver enkelt film, hvori film og evt. sub ligger
|
|
Sony 55W805b
Android SHIELD TV Sony Playstation 3 Panasonic DMR-BCT74 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |