|
Tv-kanaler ligner hinanden for meget |
Besvar |
Forfatter | |
T-teknik
-- Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
Emne: Tv-kanaler ligner hinanden for meget Sendt: 17-April-2009 kl. 11:24 |
Der er tendens til at efterligne hinanden kanalerne imellem. - Tendensen viser sig også på regionalt tv, hvor noget som er godt på landsdækkende tv føres over på regionalt tv.
- Skal vi som seere stille os tilfreds med at tv-kanaler efterligner hinanden? |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 17-April-2009 kl. 12:54 |
Kampen om seerne gør at de efterligner hinanden med det som er seermagneter. Det samme i bilindustrien, hvor det også kan være svært at kende forskel
|
|
T-teknik
-- Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
Sendt: 17-April-2009 kl. 13:02 |
Det mest irriterende er, at f.eks. min regionale tv-kanal, som jeg sætter meget pris på, har madudsendelser og hvad synes du om dette og hint-udsendelser som de landsdækkende også har.
Vi skal vel have en mærkbar forskel på tv ellers er der ingen grund til, at have de mange danske kanaler vi har. - De nemme løsninger er, at få nogle sportsrettigheder og så plastre dem til med overlap fra andre kanaler! Er vi ikke for godtroende bare at betale for de danske tv-kanaler uden at være kritisk? Redigeret af T-teknik - 17-April-2009 kl. 13:04 |
|
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 17-April-2009 kl. 14:03 |
Du kan nemt have en pointe i at vi er for ukritiske, men TV selskaberne er jo ikke dumme i og med de placere populære kanaler i de store pakker. Eksempelvis er jeg sportsfanatiker, og VIL bare have TV2 Sport, det har jo så den uheldige konsekvens at jeg skal betale for en masse kanaler, som jeg vitterlig aldrig ser, mange af dem er ikke engang installeret. Det er nemt at sige det er os seer der skal bestemme med vores pengepung, men realiteten er jo at det er helt umulig. Tilgengæld skal Yousee, Stofa og andre være langt mere kritiske overfor især Viasat og SBS, både når det gælder kvaliteten på indhold og billed. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 17-April-2009 kl. 17:29 |
Derfor har jeg heller ingen pakker med kanaler. Er udemærket tilfreds med de 4 gratis kanaler på DTT nettet |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |