recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv-kanaler ligner hinanden for meget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTv-kanaler ligner hinanden for meget

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Emne: Tv-kanaler ligner hinanden for meget
    Sendt: 17-April-2009 kl. 11:24
Der er tendens til at efterligne hinanden kanalerne imellem. - Tendensen viser sig også på regionalt tv, hvor noget som er godt på landsdækkende tv føres over på regionalt tv.
- Skal vi som seere stille os tilfreds med at tv-kanaler efterligner hinanden?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2009 kl. 12:54
Kampen om seerne gør at de efterligner hinanden med det som er seermagneter. Det samme i bilindustrien, hvor det også kan være svært at kende forskel
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2009 kl. 13:02
Det mest irriterende er, at f.eks. min regionale tv-kanal, som jeg sætter meget pris på, har madudsendelser og hvad synes du om dette og hint-udsendelser som de landsdækkende også har.

Vi skal vel have en mærkbar forskel på tv ellers er der ingen grund til, at have de mange danske kanaler vi har. - De nemme løsninger er, at få nogle sportsrettigheder og så plastre dem til med overlap fra andre kanaler!

Er vi ikke for godtroende bare at betale for de danske tv-kanaler uden at være kritisk?

Redigeret af T-teknik - 17-April-2009 kl. 13:04
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2009 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Det mest irriterende er, at f.eks. min regionale tv-kanal, som jeg sætter meget pris på, har madudsendelser og hvad synes du om dette og hint-udsendelser som de landsdækkende også har.

Vi skal vel have en mærkbar forskel på tv ellers er der ingen grund til, at have de mange danske kanaler vi har. - De nemme løsninger er, at få nogle sportsrettigheder og så plastre dem til med overlap fra andre kanaler!

Er vi ikke for godtroende bare at betale for de danske tv-kanaler uden at være kritisk?


Du kan nemt have en pointe i at vi er for ukritiske, men TV selskaberne er jo ikke dumme i og med de placere populære kanaler i de store pakker.

Eksempelvis er jeg sportsfanatiker, og VIL bare have TV2 Sport, det har jo så den uheldige konsekvens at jeg skal betale for en masse kanaler, som jeg vitterlig aldrig ser, mange af dem er ikke engang installeret.

Det er nemt at sige det er os seer der skal bestemme med vores pengepung, men realiteten er jo at det er helt umulig.
Tilgengæld skal Yousee, Stofa og andre være langt mere kritiske overfor især Viasat og SBS, både når det gælder kvaliteten på indhold og billed.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2009 kl. 17:29

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Det mest irriterende er, at f.eks. min regionale tv-kanal, som jeg sætter meget pris på, har madudsendelser og hvad synes du om dette og hint-udsendelser som de landsdækkende også har.

Vi skal vel have en mærkbar forskel på tv ellers er der ingen grund til, at have de mange danske kanaler vi har. - De nemme løsninger er, at få nogle sportsrettigheder og så plastre dem til med overlap fra andre kanaler!

Er vi ikke for godtroende bare at betale for de danske tv-kanaler uden at være kritisk?

Derfor har jeg heller ingen pakker med kanaler. Er udemærket tilfreds med de 4 gratis kanaler på DTT nettet 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu