|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bølge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Jeg har - Soltek Qbic RQ 3401 Jeg har droppet diskette-drev og HDD's er monteret på kryds i 2 forskellige "slots" - blandt andet hvor diskette-drevet skulle have været. Og så selvfølgelig Hauppauge 250 Jeg vil ikke sige jeg har god plads, men nok. Der er ingen ting der støder op til hinanden - og der er et rimeligt airflow bl.a. takket være Solteks IcyQ-kølesystem og luft indtag. Hvor langt (dybt) er dit kabinet? Jeg har en mistanke om at Shuttle er 2-3 cm kortere end Solteks.
|
|
![]() |
|
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
Du kan se spec på Shuttles side det er godt nok en SN85G4 v1 jeg har, men tror målene passer alligevel.
|
|
![]() |
|
Bølge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
jeg tror det er 1 cm kortere, men kan det virkelig være det afgørende?
|
|
![]() |
|
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
maybe.. men det var kun da jeg skulle sætte det I at det skrab på
enden af 5,25" du kan se på billedet det metal der ligesom sidde
til højre for enden, ikke der hvor HDD'en men det der ligesom er
bukket..
Nu hvor kortet sidder der er der ca 3-4mm plads til kortet |
|
![]() |
|
![]() |
Bølge => har du (eller for den sags skyld andre) en ide om man kan aflæse kortes serial nummer via noget software?
Everest Home aka Aida32 kan ikke. Glemte at notere det ned da jeg samlede den og vil helst slippe for at skille den ad igen ![]() Update: kl 17:12 Tror jeg har fundet det, men vil lige have at en til at kontrollere. Start WinTV2000 -> menu -> Help -> About WinTV -> fanen Driver Detail der står en model og S/N nummer, er det WinTV eller PVR-150's? Update: kl 20:00 Det er TV-Tunerens serial nummer, der står der. Redigeret af Draco |
|
![]() |
|
![]() |
der er givet vis software der kan, måske Sandra - jeg ved det ikke.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skildte den ad istedet for, og kunne se at de info i WinTV stemte overens med det der stod på Tuneren (ikke kortet).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |