|
Tvkort med CI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fromme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2012 kl. 18:18 |
Har læst en del på dette forum men er stadig forvirret... Har HTPC baseret på XP, DvbViewer og Asus P7131, dette har kørt super i flere år. Har dog ikke haft Tv2 siden den blev kodet. Har indkøbt Boxer CAM og kort. Men hvad vil i anbefale til dette..? Kan forstå at flere har stabilitetsproblemer med Hauppage Wintv CI. Nogen der vil dele gode erfaringer med løsninger der passer til mit setup..? Findes der en netværkstuner med CI, a'la HdHomerun der kan bruges..? /René
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes faktisk en nettuner
Ellers er der nogle tunere fra
Digital devices, Terratec og anysee med CI-interface..
Se anmeldelser på digitalt.tv...
Redigeret af avh - 10-Maj-2012 kl. 21:45 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
Du skal blot være opmærksom på at den understøtter T og ikke T2 og CI og ikke CI+, som begge er på vej til at være standard for Boxer, så det køb kan hurtigt vise sig at være forældet inden pakken kommer ind ad døren
|
|
![]() |
|
Fromme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
Har kigget efter Terratec H7, men den er i restordre alle steder :( Hvis nogen kender et sted hvor den er på lager, hører jeg gerne fra jer...
Tror jeg holder mig fra Anysee, da jeg har læst om dårlige erfaringer med tunerens kvalitet. Ang. T2 og CI+, det bliver vist aldrig godkendt til brug i en PC...
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
jeg har selv 2 anysee tunere og jeg er gået over til dem fra digital devices - anysee er ikke så gode, f.eks. virkede de ikke rigtigt med yousee i 8 måneder sidste år, fordi kanalerne var blevet lagt om. Jeg var så selv en af de flinke mennesker der bidrog med nogle transpondere og fik lov at teste den nye software en måneds tid før release, men det er godt nok uholdbart i længden. Vedr. T2, så kan det nok lade sig gøre på HTPC, men som det ser ud lige nu, så er CI+ et no-go. Men hvis nogen kender til en måde at omgå det på, så send da gerne en pm (jeg regner med det nok bliver fra et af de mere lyssky sider fra nettet, når det kommer)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |