Jeg har et PWR-150 og det er fint. Jo mere man sætter op, jo større er risikoen også for koks i systemet. Og man kan jo altid samtidig se det man optager. Nå, ja, men det kan man da.
Download drivere (de nyeste) fra Haupauges hjemmeside og installer dem i den rækkefølge som de skriver og brug først de programmer der findes der for at sætte op (wintv2000, editor og timer) Når det virker kan man jo altid prøve noget andet.
Der er flere udbud af det samme kort (pwr 150) nogle er med fjernbetjening, andre bare kortet hvor du så selv skal downloade drivere, men så er det også billigst, under 600 faktisk. Jeg gav 500, Men sats på mus, det er let. Man skal lige øve sig lidt.
Det er ikke en egentlig HTPC du har i tanke, vel?
Personlig bruger jeg ikke andet end Wintv2000. Hvorfor? Fordi det virker! Det er simpelt og let og enkelt, i forhold til så meget. Og resultatet er som det skal være. Wintv2000 kunne godt være noget flottere end lige det tunge amerikanske look, men de arbejder på nogle andre skins, så det kommer måske. Men det virker som det skal og det er godt. Let at starte optagelse, let at bruge timer og lave edit. Så hvad er det man vil. Tv oversigt finder jeg på nettet.
Det skal virke uden bøvl. Skriv hvis du får noget af det.
Mvh Ken