|
Tv-kort til synology NAS, til Boxer krypterede |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 373 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2014 kl. 13:06 |
Hej
Jeg overvejer kraftigt at opdatere min Synology NAS, og i den forbindelse, kunne jeg godt tænke mig, at benytte muligheden for at slutte et tv-tuner-kort til synologyen, som deres software giver mulighed...
Problemet er jo bare, at når man er kunde ved Boxer, så kræver det, at den tv-tuner man slutter til Synology kan anvende kortet fra Boxer, ellers er jeg jo lige vidt, og kan kun anvende synology til DRs kanaler.. Så er der nogen, der har et tv-tuner-kort, som kan tage et boxer-kort, og rent faktisk er kompatibelt med Synology? |
|
![]() |
|
jb3112 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke du finder et du kan bruge til de krypterede hd kanaler( t-2 )
|
|
![]() |
|
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 373 |
Nej, det er det jeg lidt frygter... Det er sgu en skam..
Kan ikke engang finde en tuner til DVB-T krypterede kanaler.. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
Den skal vel være USB baseret tuner? Så en Terratec H7, hvis du kan finde en: Men det vil nok være spild den dag Boxer skifter alle kanaler til DVB-T2 for at øge kapacitet på deres net. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
der eksisterer ikke nogen tuner til computere (og dermed synology) som kan håndtere boxer HD kanaler. Indtil videre er det muligt at tage SD-kanalerne, men spm er nok hvor længe man får lov til det.
dvb-t2 er et absolut no go så længe der skal bruge et CI+ baseret kort (læg mærke til+, det er det afgørende) til at decode signalet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |