|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
![]() |
Sorry! MediaPortal RC2. Burde... Er det noget du ved? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Har tidligere opsat et Technotrend C1500 til køre med DVBviewer i forhold til yousee inkl. de kodet kanaler. Jeg regner med at også TT c1501 virker i forhold til yousee... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
BDA driverne burde jo gøre at TT C1501 kortet bare virker i MP. CI delen er den samme for alle TT kort, nemlig en API som TT har lavet. Til DVB-viewer håndter denne dll alle TT kort. Derfor skulle man tro at hvis MP kan styre et TT korts CI, så burde den kunne styre dem alle. Men den opfattelse kan måske revideres nu |
|
![]() |
|
Jacob Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Så nu har jeg fået købt et TerraTec Cinergy C PCI og har ikke haft problemer med det endnu.
Men jeg kan bare ikke finde Canal+ eller TV1000 og det burde jeg kunne.
Kan se jeg skal søge under Qam 64 for at finde Yousee kanalerne men er det også der at Canal+ og TV1000 er??
Kan også se at man i DVBViewer kan vælge imellem 2 x QAM 64, 1 QAM 64 (6111 MS/s og QAM 64 (6975 MS/s) så hvad burde jeg vælge??
|
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
1x QAM 64 og 6875 MS/s. Canal+ og TV1000 finder du på 143 og 156 MHz. Redigeret af fast2night - 03-November-2008 kl. 19:02 |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Jacob Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Hvor finder jeg lige en BDA driver jeg kan bruge??
|
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Den tyske del af deres site har nogen gange nyere versioner end den engelske.
|
|
![]() |
|
Jacob_Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Ok jeg fik Media Center til at finde mit TV-kort men der blev bare ikke fundet nogen kanaler :(
Skal jeg gøre noget bestemt for at finde TV1000 og Canal+ i DVBviewer?? For ligemeget hvad jeg gør, så finder den dem ikke :(
|
|
FORZA FCK
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
I mappen programmer\dvbviewer\transponders finder du filen cableQ64_3 den skal du åbne og så selv skrive de 2 frekvenser ind. det er lidt af et heste arbejde at rette filen til. Og hvis du er doven kan du sende mig en mail så kan jeg sende filen til dig og så skal du bare kopiere den ind i mappen. |
|
![]() |
|
Jacob_Bentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Min mail er fckorner@gmail.com og det lyder rigtig godt :)
|
|
FORZA FCK
|
|
![]() |
|
![]() |
Men finder den så alle TV1000 og Canal+ kanalerne??
|
|
FORZA FCK
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Ja
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |