recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV-kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV-kort

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mosede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 20:30
Så vidt jeg kan se er der en gratis version og en betalingsversion (15 Euro).

Den grtis virker kun med Airstar2, mens betalingsversionen virker med alle modtagerne på listen. Jeg har dog ikke prøvet det endnu, da jeg lige skal have installeret mit Nova-T kort og prøve den medfølgende software.
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Jeg har således ikke skiftet mening. Jeg mener stadig at det er hjernedødt at investere i et analogt kort når DVB-T er kommet (altså hvis det virkede i MCE 2005).

Helt enig - men det virkede jo netop _ikke_ da vi sidste gang havde valget oppe at vende. Anyway - det er en detalje. Lad os håbe MS snart understøtter begge typer samtidig.
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 21:31

Jeg har DVBViewer og et Hauppauge Nova-T PCI kort og det virker fortrinligt. Men der er rigtignok kun til betalingsversionen at man kan bruge DVB-T kort. Du skal også være opmærksom på, at det ikke er så simpelt at bruge som MCE2005 og det virker ikke bare 'ud af posen'.

Desuden er der kun danske undertekster på betaversionen.

Men alt i alt er det et fornuftigt stykke software til en billig penge.

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 22:15
En af de ting der har imponeret mig mest ved DVBviewer, er at det kan optage på en kanal samtidig med at man ser en anden, så længe de 2 kanaler er på samme multiplex, og det er  alle de danske kanaler jo. Normalt kan det ellers kun lade sig gøre hvis man har 2 tunere.
Korrekt at det kun er betaversionen der supporterer undertekster, og den kan man kun få ved at betale for en licens, men den er billig - 15 euro - 115kr i forhold til  MCE2005 der vel koster omkring 900 kr.
________
Peter

Redigeret af pfugl - 07-Juni-2006 kl. 22:17
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu