|
Tv-lyd igen igen |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har været i nøjagtig samme dilemma.
Er endt med en bluesound node og effektforstærker derefter. Det funker bare her…
|
|
![]() |
|
Schäfer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2023 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 11 |
Det betyder vel at du har en effektforstærker der skal slukkes for separat. Men never mind, jeg har bestilt en Tangent TV-forstærker som en anden har linket til (tak for det). Faktisk havde jeg set lidt på den tidligere, men var i tvivl om lydkvaliteten.
Redigeret af Schäfer - 24-Oktober-2023 kl. 17:42 |
|
![]() |
|
Schäfer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2023 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 11 |
Jeg har desværre glemt at melde tilbage angående mit tv-lyd projekt. Tangent forstærkeren er for længst installeret og virker, efter nogle problemer med opsætningen, rigtig godt. Det viste sig, at TVet skulle stå i PCM-mode, noget der tog mig megen googling at finde ud af. Problemet var tilsyneladende velkendt, men folk havde ofte problemer med at få det til at virke, men da jeg først havde fundet det umdermenupunkt, hvor det kunne aktiveres, virkede det.
Det eneste jeg ikke er 100% tilfreds med er Bluetooth-delen, som ofte driller når jeg har hørt radio via telefonen og skal tilbage til tv-lyd. Tak for bidragene i øvrigt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |