|
TVMosaic er lukket :-( Hvad nu? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 1995 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ok, jeg husker ingen problemer fra da jeg benyttede det på ATV 4K (men har vist heller aldrig optaget noget, kun pauset og genoptaget). Har heller ikke oplevet problemer på Shield. Jeg brugte aldrig selv TV-adviser abonnementet, Der er fine oplysninger en uge frem i tiden fra det DVB signal jeg har i brug.
Helt enig!
Jeg har lavet en port forwarding regel specifik fra den éne WAN IP jeg benytter mig af ude fra, med specificering af én eneste specifik port (fra arbejdet) til den ene port på den lokale LAN computer hjemme hvor TV Mosiac står og lytter. Jeg har i øvrigt gjort det samme i forhold til fjernskrivebord, inkl ibrugtagning af en anden port fra WAN end standardporten til Remote desktop. Det tænker jeg vel burde være sikkert nok i forhold til scanning fra hackere og forsøg på adgang, med mindre de ligefrem sidder sammen med mig på samme IP på min arbejdsplads?
Redigeret af TBC1 - 03-August-2020 kl. 03:52 |
|||||
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|||||
steyr
Junior bruger Oprettet: 11-November-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Gammel tråd - I know.. ....men lige til dem der ikke skulle have opdaget det... TV Mosaic er "genopstået" som Community Edition (ingen licens ) Se mere her (selve annonceringen): https://dvblogic.com/ Og find installeres her på Gitlab: https://gitlab.com/tvmosaic Har lige hældt det på min Synology og det ser ud til at spille |
|||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |