|
TV-oversigt-apps |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2020 kl. 17:13 |
||
Et lidt anderledes spørgsmål: Hvor tjekker I dagens oversigt over programmer?
Siden ONTV lukkede for et par år siden, har jeg savnet det helt rigtige sted. |
|||
Steen
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
appen TVtid, men checker ikke rigtigt tv ud mere.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Det gøres på udbyderens App. Der er ingen grund til at bruge andet.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
||
appen tvtjek, hed tidligere dansk tv oversigt
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 716 |
||
DR's app bryder jeg mig absolut ikke om, og TV2's forstyrres af reklamer. Derfor |
|||
Steen
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5076 |
||
DRTV appen indeholder komplet TV oversigt over alle kanaler.
|
|||
![]() |
|||
||
Det er også den jeg bruger efter ONTV lukkede i Danmark - ikke optimal, men den bedste jeg har fundet |
|||
Steen
|
|||
![]() |
|||
||
Ja, men jeg vil gerne nøjes med "mine kanaler" og ikke alle dem jeg ikke kan tage |
|||
Steen
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
||
Nu tænkte jeg på You See, Stofa, Boxer o.s.v. og DR. Så er der jo EPGen på TVet, det er den der bruges mest.
Redigeret af Radiomanden - 13-Maj-2020 kl. 18:23 |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5076 |
||
Ja det er en ringe sorteringsmulighed de tilbyder. Derfor bruger jeg også TVTid, hvor du kan nøjes med dine egne kanaler.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har hverken Stofa, Yousee eller Boxer - og DR's app tilbyder ikke "mine kanaler" |
|||
Steen
|
|||
![]() |
|||
||
Så er der jo EPGen på TVet.
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |