recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV-PC-skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV-PC-skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dahm123 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-December-2004
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: TV-PC-skærm
    Sendt: 23-November-2009 kl. 12:46
Jeg skal arbejde på et projekt i 6-12 måneder væk hjemmefra, og har en netbook som fint opfylder mit private PC-behov i perioden. Men 10" kan man ikke bruge til noget. (vil ikke udelukke at jeg opgraderer til "rigtig" PC.

A) Skal jeg købe en PC-monitor f.es samsung 23" og se tv via PC, (f.eks Samsung F2380 til 239€)
B) eller købe et LCD tv f.eks 32" og benytte den som PC monitor. (opl 1920*xxx) (max kr. 4-5000)

c) købe pc-monitor og TV hver for sig.

Jeg skal kun surfe på nettet - læse nyheder - skrive mails etc.  og se TV/DVD

Hvis du foreslår TV-løsningen (B) hører jeg gerne om valg af TV

Redigeret af dahm123 - 23-November-2009 kl. 12:47
Til top
ShelbyPoker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 13:12
Hej

Afhængig af pladsforhold, så ville jeg helt klart vælge løsningen med 2 enheder - altså en monitor og et TV.

Jeg har en "TV-Monitor" i min garage som jeg bruger til PC'en og til at se TV på - det er lidt træls ikke at kunne begge dele på én gang - jeg skal i hvertfald ha' fat en et 32" TV som kan hænges op på væggen.

Mvh.
Brian S Jensen
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 14:39
hvis jeg ikke har misforstået noget er et 32" en udmærket løsning, som du skriver i 1920x1080, så du kan vælge den opløsning du finder bedst. Du kan så skifte mellem TV og PC på fjernbetjening, det er enkelt og let.  Det kan køre helt gnidningsløst. Måske skulle du se efter et LG, og check lige at det har de indgange du ønsker at bruge og om det er let at skifte. Måske du skal bruge VGA ind fra PC? 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu