recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TVStreamer - fra HDHomeRun til iPad/iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TVStreamer - fra HDHomeRun til iPad/iPhone

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
humperdink Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér humperdink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TVStreamer - fra HDHomeRun til iPad/iPhone
    Sendt: 30-April-2012 kl. 14:55
Interessante nyheder fra det danske firma Unpaq:

Alt for meget grej at opgradere på.
Til top
humperdink Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér humperdink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 22:41
Jeg har brugt lidt krudt på at teste applikationen her til aften og det ser foreløbig fornuftigt ud ... jeg benytter programmet med 4 stk. HDHomeRun's og YouSee. Programmet ser automatisk alle ens HDHomeRun tunere som er tilgængelig på ens hjemmenetværk.

Når man scanner efter kanaler skal man huske at vælge den korrekte Channel map - Vælg "eu-cable" for YouSee og andre kabelleverandører. Tryk så på "DVB-C modulation" og check at qam og symbolrate står korrekt. Eksempelvis YouSee: a8qam64-6875. Tryk "Start Scan" for at starte kanalskanning.

Efter endt skanning kan man sortere kanaler, fjerne uønskede kanale og tildele kanallogoer.

For at starte Live TV skal man skal IKKE trykke på kanal logoet når man vælger en kanal - det ender i sort skærm - tryk derimod på kanalnavnet.

Man kan ikke kanal-surfe på tradiotionel vis, da programmet bruger "Goodplayer" til at vise TV og man skal skifte tilbage til "TV Streamer" programmet for at vælge en anden kanal. Brug evt. 4-finger slide gesture for at skifte tilbage til TV Streamer programmet.
Alt for meget grej at opgradere på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu