|
TV-tuner til Synology NAS |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det må være på sin plads at gøre opmærksom på at ligge mærke til det underforum tråde er oprettet i, så haves svaret. Der må formodes at være det korrekte underforum.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
Sorry - du har fuldstændig ret. Beklager. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 373 |
Det er ganske korrekt nødvendigt med T2.. Og det kan godt være at det er den del, der dræber drømmen om billig OG USB-stick..
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5331 |
![]() Jeg overvejer selv situationen til næste år (HTPC) Et par Google søgninger: Om de kan bruges til NAS har jeg ingen anelse om.
![]() Redigeret af JørgenT - 01-Juli-2019 kl. 22:34 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 373 |
Og det er jo det der er problemet.. Man kan sagtens finde nogle billige, men dur de til Synology? Formentlig ikke..
|
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
Jeg bruger selv en Synology DS216play sammen med min Homerun HDHR-3 som har 4 tunere.
På Synologien ligger TVheadend SW som er gratis og som kan optage udfra EPG information. Afspilning sker via Android baserede platforme med en TVHeadend client. Fungerer upåklageligt og uden det store vedligehold i mit CATV baserede setup. Tilsvarende setup med rette DVB-T2 tuner er vel muligt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |