|
TW3200 - lærredstørrelse? |
Besvar |
Forfatter | |
madmouse
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-November-2012 kl. 22:38 |
Hej,
jeg har tænkt mig at tage ud i morgen og købe en TW3200 og et lærred i EL-Giganten. Jeg har målt og mit rum er 3.5m fra væg til væg. Da projektor-linsen og lærredet hænger lidt ud fra væggen, vil jeg skyde på at der bliver 3m mellem linse og lærred. Jeg kan vælge mellem to lærred-størrelser. 90" eller 108". Kan I regne ud/guide til hvilket jeg skal vælge? Vi snakker ikke kvalitet. Ved godt der findes bedre, men det må komme en anden gang. Kun størrelse :-) På forhånd tak.
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan man beregne her: Dog er jeg totalt lost, da Epson fornyligt har skiftet alle deres navne ud med andre alias. Tw3200 hedder noget andet i listen ... Der må være nogen på forum som har en mapping liste.
|
|
JayQ
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige købt mig sådan et sæt :) Jeg har 3.6 meter og jeg kan næsten udfylde et 108" lærred .. Der mangler ca. 2 cm i hver side :) Men det genere mig ikke .. Når jeg på et tidspunkt vil ud og have et ordentlig lærred, vil jeg finde mig et 106" :)
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
|
De har ikke skiftet navne på deres projektorer. Siden du linker til har blot den amerikanske typebetegnelse. Vælg PowerLite Home Cinema 8350. Den er magen til EH-TW3600, der har samme egenskaber hvad angår zoom/lens shift som EH-TW3200.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |