recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TW3200 / PS3 opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TW3200 / PS3 opsætning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TW3200 / PS3 opsætning
    Sendt: 13-November-2012 kl. 20:48
Hej.

Har investeret i en epsn tw3200 og 100" motor lærred. Spiller rigtigt fint men vil gerne sikre opsætningen sammen med en ps3 er korrekt. Nogle der har gode råd til at få det optimale billede samt lyd (surround receiver er en Yamaha RXV573).? Der er jo et del opsætninger på hdmi og lydspor i ps3.

Udover nogle råd så har jeg lidt problemer når jeg sætter en disk is ps3. Ved start af film blinker tw3200 blå skærm nogle. Oplever i det samme?

Ps: tak for godt forum , det hjalp mig til at vælge projektor.
JN
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 21:41
Det er meget normalt at den blinker/flimrer lidt. Min gør det også hvis jeg skifter opløsning på kilden, så går der lige et kort øjeblik inden den fanger signalet igen. Det er nok det du ser.

MVH
Til top
Nielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-August-2004
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2012 kl. 18:05
Ok tak.

Jeg arbejder videre med at optimere indstillingerne.

Mvh
JN
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu