|
Tweaky's bio....is no more. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har haft leget med at sætte baghøjttalerne om bagerst i rummet, dog stadig kun i en meters højde, da jeg ikke vil lave flere huller før beslutningen er taget.
Jeg får et akustisk hul mellem front og bag når de sidder deromme ? Har selvfølgelig også været rundt på diverse hjemmesider og tjekket op omkring placering. Jævnfør Dolby LAB, så skal de faktisk sidde som mine gør på billederne. Nogen der har nogle links til debat omkring placeringen ?
|
|
![]() |
|
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Kan vi få nogle flere "action" billeder? :-D
|
|
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Ja så skete der en drastisk beslutning. Efter at biografen har stået stille siden slutningen af februar, så tog jeg den beslutning at vi ikke fik den brugt nok.
Lærred, projektor, baghøjttalere, Center og receiver er røget. Ind er kommet lidt bedre stereo-gear, men det hører vist til i en anden tråd og Recordere mangler stadig en fora-sektion til rene stereo setups.
|
|
![]() |
|
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
Hej
Altid tragisk når den lille afgår ved døden
![]() |
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |