recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tweaky's bio....is no more.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tweaky's bio....is no more.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2012 kl. 12:15
Har haft leget med at sætte baghøjttalerne om bagerst i rummet, dog stadig kun i en meters højde, da jeg ikke vil lave flere huller før beslutningen er taget.

Jeg får et akustisk hul mellem front og bag når de sidder deromme ?

Har selvfølgelig også været rundt på diverse hjemmesider og tjekket op omkring placering. Jævnfør Dolby LAB, så skal de faktisk sidde som mine gør på billederne.

Nogen der har nogle links til debat omkring placeringen ?
Til top
Webmonkey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Webmonkey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 00:01
Kan vi få nogle flere "action" billeder? :-D
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 07:28
Ja så skete der en drastisk beslutning. Efter at biografen har stået stille siden slutningen af februar, så tog jeg den beslutning at vi ikke fik den brugt nok. 

Lærred, projektor, baghøjttalere, Center og receiver er røget. Ind er kommet lidt bedre stereo-gear, men det hører vist til i en anden tråd og Recordere mangler stadig en fora-sektion til rene stereo setups.
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Point: 586
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 07:54
Hej

Altid tragisk når den lille afgår ved døden Tongue, Nå men det er også hårde tider, man kan ikke ligesom sige at det vælter ud med kvalitets film fra diveres studioer. Desværre....
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu