recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Twonky Media
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTwonky Media

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2007 kl. 21:47

Ja det er i sandheden imponerende. Jeg brugte ikke så lidt tid på at google efter den i går aftes. Jeg troede enda at jeg var god til den slags

 

Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2007 kl. 22:50

Suk, jeg har været inde på TDC's side for at finde ud af hvad de tre kanaler 424.asx, 424.asx og 429.asx heder i virkligheden. Alt er dog kaos som det plejer på deres side. Alle link om netradio fører til deres onlinebutik tsk.tsk. Tror faktisk kun jeg har oplevet en side der er mere rodet og det er hos Siemens.

Anyway kan vi ikke "snoope" guldFM, hitFm og soloFM

Til top
kfkv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 22:21

Roku har en snooper.

Jeg fandt engang TDC's kanaler med sådan en snooper, men har desværre mistet dem igen. Du vil sikkert sagtens kunne finde de kanaler du ønsker med snooperen.

------

Mvh Kasper

Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2007 kl. 23:11

Hej kfkv

Jeg har TDC's asx'ere Navnene er bare ikke ret sigende. Jeg ville undersøge hvad de spillede så jeg kunne rename 424.asx osv.

Mvh Dreamstream

Til top
kfkv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af dreamstream dreamstream skrev:

Hej kfkv

Jeg har TDC's asx'ere Navnene er bare ikke ret sigende. Jeg ville undersøge hvad de spillede så jeg kunne rename 424.asx osv.

Mvh Dreamstream

Ups.

Men kan du ikke bare navngive stationen selv inde i din configurationside?



Redigeret af kfkv - 06-Februar-2007 kl. 20:52
------

Mvh Kasper

Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 21:17

Hehe joh, men jeg ville kigge på TDC's side for at finde ud af hvad de hed. Det vidste jeg nemlig ikke dengang. Det lykkedes mig dog at finde siden for deres netradio via et spontant link i google 

Ved du iøvrigt om man blot kan åbne sin playlist med notpad og så rename stationerne? Det burde vel gå når blot man ikke rører ved linket?

Til top
kfkv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2007 kl. 23:48
Oprindeligt skrevet af dreamstream dreamstream skrev:

Ved du iøvrigt om man blot kan åbne sin playlist med notpad og så rename stationerne? Det burde vel gå når blot man ikke rører ved linket?

Desværre. 

------

Mvh Kasper

Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2007 kl. 19:34
Jeg vil lige meddele at det går fint at redigere m3u playlists i notepad. Det er faktisk en hel del lettere og så får stationerne mere meningsfyldte navne og ikke f.eks cool€@FM #%&Radio
Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2007 kl. 11:38

Er der nogen der kan give en god forklaring på hvorfor mediamonkey ikke altid vil gemme album/cover fra amazon?

Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 09:00

Jeg har aldrig selv prøvet, at det IKKE virker - jeg er nu færdig med at koble album art på samtlige mine 12000 NAS-lagrede numre.

Men det der sker for dig er måske, at du har FLERE album art's koblet til "problem-numrene" - og at markeringen så står ud for et af de TOMME album arts (det er i hvert fald tit sket for mig). Højreklik på coveret i Mediamonkey, og vælg "Edit album art properties". Og slet så de tomme album arts, så kun det rigtige cover er tilbage og aktivt. (Dermed også sagt at du måske HAR fået gemt album art fra Amazon, men at markeringen står forkert).

Hvis dette ikke er løsningen, så beskriv problemet på http://www.mediamonkey.com/forum/ (under Need help) - så får du svar lynhurtigt. Af alle fora jeg benytter slår intet MM's i effektivitet - 1 million brugere verden over sikrer meget hurtige og meget kvalificerede (og hjælpsomme!) svar.

kris



Redigeret af kris - 19-Marts-2007 kl. 09:02
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 19:49

Hej Kris

Jeg vil prøve at grave lidt i det. Eventuelt linke til et "ikke virkende cover" og se om du evt. kan linke det.

mvh dreamstream

Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2007 kl. 20:09
Prøv at at sige "kopier" til et cover ved at højreklikke på det. Prøv derefter at højreklikke på cover-feltet i MM - og klik så på "paste". Og vælg så muligheden med at kopiere coveret til det enkelte tag for samtlige numre på pladen (modsat at kopiere som ét image til mappen). Hvad så? Så burde du nederst i MM se at den nu går i gang med at tagge de 10-12 numre der ligger i mappen for det pågældende album.

kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu