recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Twonky Media
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTwonky Media

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 16:36

Hej igen

Jeg er nu i gang med at "adde" covers direkte til mit musik (linking går ikke) "big yellow taxi med counting crows" går det f.eks ikke at auto tage fra amazon. Jeg kan dog godt højre klikke og gemme billedet for derefter under proporties til sangen at adde billedet, men direkte går det ikke. Det er dog ikke noget stort problem. Det undrer mig bare

Crowded house, går iøvrigt heller ikke.



Redigeret af dreamstream - 27-Marts-2007 kl. 16:51
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 17:27
Du må altså gøre noget forkert... har du prøvet at sige copy til et cover (ved at højreklikke på det) og så efterfølgende højreklikket i det tomme album art felt i MM - og så sige "paste"? Derefter skal du så vælge at tagge til hver enkelt nummer...

kris


Redigeret af kris - 27-Marts-2007 kl. 17:32
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 19:40

Hej Kris

Jeg kan godt få cover-art på mine sange og langt de fleste gange går det helt automatisk. Det hænder dog at jeg må gøre som du/jeg har beskrevet for at få det til at virke. På et par procent af mine sange er jeg tvunget til at gøre, som du har beskrevet. Det virker faktisk lidt som om de kommer i stimer. Næste gang vil jeg prøve at afslutte og genstarte MM, for at se om det hjælper.

Mvh Dreamstream, der iøvrigt er ganske glad for Wap'en.

Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2007 kl. 20:46

Hej igen

Jeg tror jeg har løst mysteriet. Der er en påfaldende lighed med når amazon har deres billeder gemt som gif og ikke jpg. Det er derfor vi kan få det til at virke ved copy/paste fordi at ved denne metode vælger vi at gemme det der oprindeligt var en gif som en jpg-fil. Jeg er dog ikke helt sikker på at MM ikke kan benytte en gif, men ved autotag virker det ikke.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu