recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Twonky vil ikke fremover understøtte NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTwonky vil ikke fremover understøtte NAS

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 10:26

Friediger:

hvis du har en Qnap, skal du vel egentlig bare hente den nyeste firmware, Qnap har nemlig twonky integreret, jeg venter dog selv på at der kommer en firmware med 4.4.4 eller hvad den nu hedder den version hvor ps3 divx er understøttet :-)

Nyeste firmware er Kommet den 24-12 og den udgave med den nye twonky skulle komme med i starten af det nye år.

Redigeret af fumper - 29-December-2007 kl. 10:32
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3
Hjemmebio
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af RPP@ RPP@ skrev:

Hvad mener du med BEGGE installationsfiler?

Kan kun se en.......

RPP@

Hæhæ, my bad

Det kan jeg nemlig også...
Jeg troede, at der var en for 207 og én for 207+

Venligst
Søren
Til top
RPP@ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 12:23

Helt ok........

Så burde jeg have hvad jeg skal bruge   

RPP@

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 13:11
Hmm, nu læste jeg lige pressemeddelelsen fra 17. oktober 2007. Her oplyses det, at PacketVideo har købt Twonkyvision.

Det oplyser bl.a. følgende:

PacketVideo will continue to support TwonkyVision’s highly regarded product line for embedded devices like network attached storage, set-top-boxes & personal video recorders as well as their PC product line. All of these products will greatly benefit from PacketVideo’s deep expertise in the areas of system integration, protocols, and multimedia codecs.

Det er jo så lige på kanten af sandheden.

Venligst
Søren
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 13:30

Ja, det er rystende Twonky-nyt for os NAS-elskere - men Christian Gran (Twonkys meget hjælpsomme mand på alle tider af døgnet på alle dage af ugen!) forklarer midt i denne tråd meget godt bevæggrundene: http://www.twonkyforum.com/viewtopic.php?t=4333

kris

Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 14:02
Jeg er desværre ikke i stand til at poste noget svar på Twonkys forum (min konto er inaktiveret ), men jeg har da den glimrende ide, at brugere installerer Twonky på deres NAS før de betaler.

Hvis det virker, kan de så betale - men ikke få support. Hvis det ikke virker pga Twonky eller fejl 40, koster det ingenting.

Jeg havde selv lavet en indstillingsfejl (fejl 40 ) i julen, men jeg installerede bare Twonky igen, og alt var helt i vinkel.

Det kræver ikke megen support!!

Venligst
Søren
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2008 kl. 22:31

Hej

Opdagede at de faktisk stadig opdatere Twonky til NAS. Hvis du går ind på http://twonkyvision.de/Download/TwonkyMedia/TM4Technicians.h tml Der kan du jo stadig download NAS versionerne. Hvis du f.eks. har en Synology DS-107+, så er linket http://twonkyvision.de/Download/4.4/twonkymedia-ds107plus.zi p, men hvis du så taster et ekstra 4-tal i versionsnummeret sådan her http://twonkyvision.de/Download/4.4.4/twonkymedia-ds107plus. zip så har du den nyeste nas-version :-) Måske kommer der en løsning, så vi stadig kan få Twonky til vores NAS siden de stadig opdatere???

Mvh. Christian

Til top
Zed_dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2007
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 20:12
Godt nyt til alle der har Synology NAS m. twonky og kører det sammen med PS3.
Synology's nye firmware (2.0), som er i beta as we speak, kommer til at have PS3 support. Det vil sige at man vil kunne undvære twonky i ovennævnte setup, og dermed er problemet med at twonky ikke længere understøtter NAS ikke så stort.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2008 kl. 12:54

Det er muligt at melde sig til deres beta program, og få adgang til disse beta versioner nu.

Jeg gjorde det for nogle dage siden, men har så til gengæld ikke haft tid til at kigge vidre på det. Beta versionerne har jeg dog hentet.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu