|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() Sendt: 30-Maj-2009 kl. 09:09 |
|
ja jeg står og skal snart skifte mit tv ud men kan ikke fine ud af vilket tv jeg skal vælge har læst anmelserne på flatpanels men gjore mig bare mere i tvylv, jeg have bestemt mig for X10 da jeg høtsansynlig ikke komer til af se nolge 1080p matriale inden for det nærmeste tid, det skal måske forklares hvad tv skal brues til det skal brues til meget lidt tv kigeri ser mes net tv da faste tider og tv programer og mig ikke paser samen har ingen dvd afspiler eller bluray vilket jeg helst hiler ikke vil have, derfor køre jeg alt igenmen min IStar fra mine dvd film som jeg har lagt in på min computer som iso men den understøter ikke blu ray iso og de fyler også lige voldsomt så tænkte på af ripe dem til video og se dem har hørt noget med sub ikke virker men det kan vil hardsubes, ? ved når folk spøre til fuld HD og ikke fuld HD plare i af kome med afstanen til tv den kan i ikke brue hos mig da jeg ser utrolig dåligt så sider næsten med hovet oppe i mit 28 tomer tv nu før jeg kan læse teksten , jeg vil helst ikke over 10k for tv da jeg syns udveklingen går så hurdig og jeg vile have det dåligt over af have brugt så mange penge og så skule skifte om nolge år, så gør det ikke så ont vis tv har korste 7-8k men have så godt som beslutet mig for X10 men den bliver kritig seret lidt i anmelsen på flatpanels men er måske ikke så underlig når de også har anmelt G10 vil jeg få noget ud af af se de 2 tv i en butik er fordi de vill ikke er kalibraert og have jeg tænkt mig jeg vile have gjort ved mit og lige en sede bemækning har læst der skule være en kanp så man kune kome til af slete kalibraning ved et uhel kan man låse den eller noget for er jo ikke så fedt vis man har brugt 1 par k på kalibraning og komer til af rame den ved et uhel læste af den sider et dumt sted så det kan ske
håber i kan læse hvad jeg skriver skirver desvære meget dåligt
edit et Panasonic TX P50X10 vile blive forstort når det ikke er fuld HD ikke ? Redigeret af tobiasl - 30-Maj-2009 kl. 09:37 |
||
![]() |
||
truehorses ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
|
Udfra dit indlæg vil jeg tro at det for dig er ligegyldig om det er Full HD eller HD Ready.... Ved imellem 2-2½ meters afstand kan man HVIS man ser godt efter se de ekstra pixels.... X10Y er et glimragende tv til prisen...
|
||
truehorses
LG50PS7000 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Nej en 50x10 er ikke for stort bare fordi det ikke har full HD.
men ved Blu-ray mister du nogle detajler uden full HD og det ses mere tydelig på en 50 tommer. almindelig dvd og tv er det ligemeget. Så hvis du ikke er stor forbruger at blu-ray som mig, så kan du godt købe et 50x10. Det skal jo lige siges at blu-ray stadig ser rigtig godt ud på en 50x10. Får selv en pioneer 500M full HD i eftermiddag. Men du kan jo købe to 50x10 til den pris. så hvis du gerne vil have et 50 tommer, så kan du udmærket godt købe en Redigeret af xcardman - 30-Maj-2009 kl. 10:22 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Men man skal købe et 50 tommer full HD eller ej
denne pioneer 508 den er kun HD ready, men ingen andre har slået den i endnu udover pioneer selv. Man siger først ved 2,5-2 meter fra kan man se forskel. http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1189752987 Redigeret af xcardman - 30-Maj-2009 kl. 10:31 |
||
![]() |
||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
tak for svarne lige nu hiler jeg godt nok lidt til TX P50X10 vis der ikke komer et feleskøb inden det feleskøb der er nu http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.as px?articleid=2758&zoneid=6 vile det være beder in de tv jeg har kiget på kan godt lig det med glaspladen men kan så igen saktens leve uden den vis tv er dåliger in dem jeg har kiget på
|
||
![]() |
||
![]() |
|
har ikke set en LG, men vil tror en x10 har lidt bedre sort. Men ellers er der nok ikke så stor forskel du kan læse testen af en x10, hvis du ikke har set den http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1243242293 |
||
![]() |
||
![]() |
|
jo har læst den derfor jeg bliv i tvylv |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg talte lige med en bekent der også skule købe nyt tv han fate ikke ejg vile have plasma han fortalte af hans foreldre have haft et plasma og de ser meget tv de har det tænt det meste af dagen men ikke same program siger han non stop og det siger han det ikke kan tåle det går det i støker af alser af blive brugt meget paser det ? nu bliver mit tv ikke brugt så for frælig meget da det nok bliver mest film bliv aflige vil lidt navøs det skal lige siges han sage af tv hans foreldre have var ½år gamle
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |